ضربات سنگینی ارتش سوریه به تروریست‌ها

ضربات سنگینی ارتش سوریه به تروریست‌ها
جمعه 14 مهر 1391 - 09:59

ارتش سوريه با انجام عمليات گسترده نظامي توانست شمار زيادي از تروريست‌ها را در يکي از شهرهاي اطراف دمشق به هلاکت برساند و شمار زيادي را نيز دستگير کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یگان‌های ارتش سوریه بامداد امروز برای رویارویی با افراد مسلح تروریستی در  شهر «قدسيا» در حومه دمشق وارد این شهر شد.

منابع آگاه اعلام کردند ارتش سوريه ساعت 7 صبح از چندين محور وارد قدسيا و الهامه شد. نیروهای ارتش از دو محور "الجبل" و "معمل البيره" وارد این منطقه شدند و موانعي كه نيروهاي مسلح وضع كرده بودند، تخريب كردند.

ارتش سوریه همچنین  دو دستگاه خودرويي كه تيربارهاي سنگين بر آنها نصب شده بود هدف قرار دادند و سرنشینان آنها را نیز به قتل رساندند.

خبرگزاري رسیمی سوريه (سانا) در این باره گزارش داد: نیروهای ارتش توانستند انواع مختلف سلاح از گروه‌های مسلح مصادره کنند و درروستاي زاكيه در حومه دمشق با گروههاي مسلح درگير شدند و در عملیات تعقیب و گریز شمار زیادی از عناصر مسلح کشته و ده ها نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

در همین حال، این خبرگزاری گزارش داد: نیروهای ارتش توانستند 8 غیرنظامی را که افراد مسلح در شهر قدسیا ربوده بودند آزاد کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها