العبادی: حمله تروریستی اهواز بزدلانه و محکوم است

العبادی: حمله تروریستی اهواز بزدلانه و محکوم است
سه شنبه 3 مهر 1397 - 23:09

'حیدرالعبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: حمله تروریستی اهواز اقدامی بزدلانه و محکوم است.

العالم - عراق

العبادی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از جلسه شورای وزیران عراق گفت که این گونه اقدامات از سوی گروههای تروریستی وابسته به جریان های افراطی انجام می شود و اقدامی بزدلانه است که همه جهان آن را محکوم می کند. 

وی افزود: ما باید بطور دایم مراقب باشیم چرا که تروریسم یک بیماری فکری، سیاه و منحرف است که دنبال کشتن غیرنظامیان و بیگناهان است و به همین دلیل نیازمند همکاری کشورها برای مقابله با آن هستیم. 

العبادی گفت: تروریسم هم اکنون یک مشکل بین المللی است که در کشورهای مختلف اتفاق می افتاد و آخرین مورد آن را در شهر اهواز در جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم. 

العبادی همچنین با اشاره به موفقیت عملیات های اخیر نیروهای عراقی در شمال و شمال غرب عراق علیه عناصر باقیمانده داعش بر ادامه مبارزه با تروریسم تا غلبه کامل بر این آفت امنیتی و فکری تاکید کرد. 

حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز روز شنبه 25 شهید و 60 زخمی بجا گذاشت. 

در میان شهدای حمله تروریستی اهواز تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند. 

با گذشت چند روز از این حمله تروریستی، موج وسیع محکومیت ها در عراق از جانب رهبران و شخصیت های برجسته سیاسی این کشور همچنان ادامه دارد. 

پربیننده ترین خبرها