مسئول یمنی: دوران سلطه‌گری به سرآمده است

مسئول یمنی: دوران سلطه‌گری به سرآمده است
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 04:42

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن سه شنبه شب در بیانیه ای خطاب به کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز سعودی گفت که این کشورها باید بدانند، دوران سلطه گری پایان یافته است.

العالم - یمن

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، المشاط این اظهارات را در مراسمی به مناسبت پنجاه و ششمین سالگرد انقلاب 26 سپتامبر یمن اعلام کرده است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به متجاوزان افزود: با استعانت از خداوند متعال، تمام تلاش های تان برای بازگرداندن سلطه تان به شکست خواهد انجامید.
وی تاکید کرد: بهترین گواه که حکایت از شکست شما در جنگ دارد، پایداری و استقامت مردم، عزم ارتش و کمیته های مردمی یمن است، به همین دلیل، تداوم تجاوز غیرقانونی شما تنها منجر به جنایت بیشتر و البته شدت تلفات نیروهای شما خواهد شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: ما هرگز عزم و ثابت قدمی خود را از دست نمی دهیم و همچنان به همراه ملت خودمان و تا آزادسازی سرزمین و تعیین سرنوشت کشورمان به مبارزه ادامه خواهیم داد.
المشاط تاکید کرد، به مبارزه ادامه می دهیم، هرچند همواره دست خود را برای صلح به سوی کشورهای مختلف دراز کردیم و ادامه دهنده این اقدام خواهیم بود.
وی در پایان از مردم یمن خواست، همان گونه که در جنگ نظامی در برابر متجاوزان پایداری و ایستادگی کرده اند، به مقاومت خود در جنگ اقتصادی که دشمنان به راه انداخته اند، ادامه دهند.
یمنی ها همه ساله روز 26 سپتامبر (4 مهر 1341) را به خاطر انقلاب تشکیل جمهوری یمن و سرنگونی حکومت پادشاهی جشن می گیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها