الوفاق: ملت بحرين از ميدان به در نمي رود

الوفاق: ملت بحرين از ميدان به در نمي رود
جمعه 14 مهر 1391 - 19:21

منامه (العالم)- مسؤول اداره آزادي و حقوق بشر در انجمن الوفاق بحرين ، مقامات منامه را به اعمال خشونت و تحريك مردم از طريق رفتارهاي تبعيض آميز و خشونت رسمي و علني متهم كرد.

هادي الموسوي جمعه در گفت وگو با شبكه العالم تصريح كرد: بحرين هر روز شاهد تحولاتي مشابه روز قبل است و مردمي كه اصرار دارد در صحنه بماند و نظامي كه اين مردم را به مخالفت با قانون متهم مي كند در حالي كه قانون هيچ انساني را از بازگو كردن نظرش منع نكرده است.

وي به آزادي موقت نبيل رجب از زندان براي شركت در مراسم عزاداري مادرش اشاره كرد و گفت: دادستاني او را به "ايجاد تحريك " متهم كرده است در حالي كه او فقط نظرش را بيان كرد.

الموسوي افزود: اين حكومت بحرين است كه همواره با اقدامات غير عادلانه و اعمال خشونت رسمي ، مردم را عليه خودش تحريك مي كند.

مسؤول اداره آزادي و حقوق بشر انجمن الوفاق درباره خطبه هاي روز جمعه شيخ عيسي احمد قاسم نيز خاطرنشان كرد: شيخ عيسي فردي است كه از منبر براي استقرار امنيت و آرامش ملت استفاده مي كند و هرگز در راه خدا از سرزنش نمي هراسد.

الموسوي گفت: او حرف حق را به زبان مي آورد و نظام حاكم را مخاطب قرار مي دهد اما حكومت نه تنها به سخنان ملت بلكه به سخنان دوستان و حاميان خود هم گوش نمي دهد.

وي افزود: دليل گوش نكردن نظام خليفه اي به خواسته هاي ملت ، ناديده گرفتن حق مردم بحرين است تا از اين طريق بتواند همچنان بر قواي سه گانه و ثروتهاي كشور مسلط باشد و خطبه هاي شيخ عيسي قاسم اين نقشه هاي پليد را افشا مي كند.

الموسوي گفت: رژيم بحرين چگونه از خشونت در تظاهرات مردم سخن مي گويد درحالي كه خودش مجري اصلي  خشونت در اين تظاهرات هاست.

اين عضو انجمن الوفاق همچنين خاطرنشان كرد: ملت بحرين تا جايي كه لازم باشد در راه رسيدن به هدف خويش فداكاري خواهد كرد چون به آگاهي و شناخت رسيده است و مي خواهد تا رسيدن به اهداف نسل حاضر و نسل هاي آينده، به اين راه ادامه دهد.

10/05 ـ 13:38  ـ Fa

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها