آیت الله جنتی: سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل عزتمندانه و از موضع قدرت بود

آیت الله جنتی: سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل عزتمندانه و از موضع قدرت بود
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 13:53

 دبیر شورای نگهبان قانون اساسی سخنان دکتر روحانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل را عزتمندانه و از موضع قدرت دانست و از آن قدردانی کرد.

العالم-ایران/سیاسی

 آیت‌الله احمد جنتی در جلسه روز چهارشنبه شورای نگهبان، با اشاره به نطق آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل، سخنان عزتمندانه‌ آقای رئیس‌جمهوری را علیه مواضع خصمانه‌ی آمریکا ستود و آن را از موضع قدرت دانست.

وی با یادآوری هفته دفاع مقدس، حفظ و بازگویی رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان را در شرایط کنونی ضروری دانست و اظهار کرد: شجاعت‌ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا بدانند اسلام و انقلاب اسلامی توانایی مقابله با همه‌ی قدرت‌ها را دارد.

وی با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار حمله تروریستی عناصر ضدانقلاب به مردم در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، از خانواده‌های شهدا و مجروحان این اتفاق بسیار تلخ دلجویی کرد و مجازات سریع عاملان این حادثه‌ی دلخراش را از دستگاه‌های مسئول خواستار شد.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: اگرچه این حادثه موجب تأسف و ناراحتی است، اما اتحاد و یک‌دل شدن مردم غیور اهواز و واکنش آنان به این ددمنشی متخاصمان تروریست موجب دلگرمی دوستان و یأس دشمنان شد.

آیت‌الله جنتی در ادامه با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی با نقل سخنی از امام راحل که «بچه‌های کوچک ما را اگر اسلامی بار بیاورید، استقلال و آزادی مملکت بیمه خواهد شد»، تأکید کرد: در این زمینه بکارگیری معلمان متخلق به اخلاق و تربیت اسلامی ضروری است.

وی با ابراز نگرانی از گرانی روزبه‌روز و تصاعدی کالا و خدمات در جامعه، یادآور شد: پایین آمدن ارزش پول ملی غیرقابل قبول است و باید راهکاری فوری و مؤثر به کار گرفته شود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها