نتانیاهو عامل افزایش قیمت زمین در تورقوزآباد + عکس

نتانیاهو عامل افزایش قیمت زمین در تورقوزآباد + عکس
شنبه 7 مهر 1397 - 14:23

سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل منجر به افزایش قیمت ملک در تورقوزآباد شد.

العالم ـ ایران ـ گوناگون

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصویر یک آگهی فروش ملک، گزارش داده که پس از سخنرانی بنایامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل درباره تاسیسات مخفی ایران در تورقوزآباد، قیمت زمین در این منطقه افزایش یافته است.

این گزارش می افزاید: آگهی جالبی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، از افزایش شدید قیمت زمین در تورقوزآباد پس از سخنان نتانیاهو خبر می دهد.

تورقوزآباد روستایی از توابع بخش کهریزک، در شهرستان ری در استان تهران است که اکنون نام آن در ایران و بیرون از کشور بر سر زبان ها افتاده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفته جاسوسان این رژیم یک انبار مخفی نگهداری تجهیزات اتمی را در تورقوزآباد در حومه تهران کشف کرده اند.

وی طی سخنانی در سازمان ملل مدعی شد، "ایران یک تأسیسات مخفی در تهران دارد. امروز، من برای اولین بار در این خصوص به طور عمومی صحبت می کنم". وی در ادامه، تصویر ماهواره ای و یک عکس از دیوار با دروازه آهنین را نشان داد.

نتانیاهو ادعا کرده که در داخل این محوطه، حداقل 15 کانتینر با تجهیزات و مواد مربوط به پروژه هسته ای ایران وجود دارد و کل وزن این محموله می تواند 300 تن باشد. او از آژانس انرژی اتمی خواسته تا بازرسی فوری در این منطقه را انجام دهد.

در همین ارتباط عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران با تمسخر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادعای تازه وی علیه ایران گفت: عده‌ای نتانیاهو را سرکار گذاشته‌اند و این بار به دورقوزآباد ارجاعش داده‌اند.

وی در خصوص ادعای نتانیاهو درباره وجود یک سایت هسته‌ای در روستای تورقوزآباد خاطرنشان کرد، جدا من فکر می کنم یک عده‌ای دارند نتانیاهو را سرکار می گذارند. 

ادعاهای واهی و دروغ پردازی های مکرر نتانیاهو در خصوص برنامه هسته ای ایران و عجیب تر از آن درخواست آمریکا از آژانس بین المللی انرژی اتمی برای پیگیری توهمات اخیر نتانیاهو، در حالی است که آژانس در گزارش های متعدد خود همواره بر پایبندی ایران به برجام و صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای کشورمان تاکید کرده است.

پربیننده ترین خبرها