گزارش اختصاصی العالم؛

وقتی اهالی تورقوزآباد ادعاهای نتانیاهو را به سخره گرفتند + فیلم

شنبه 7 مهر 1397 - 20:40

پس از ادعای نخست وزیر رژیم اشغالگر مبنی بر برخورداری ایران از انبار سری تسلیحات هسته ای در روستایی در حومه تهران، تیم خبری العالم گزارشی درباره این منطقه تهیه و با اهالی آن گفتگو کرد.

العالم . باخبرنگاران

بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با این سخنانش حاضران را به خنده انداخت؛ وی ادعا کرد که ایران یک انبار سری سلاح هسته ای در روستای تورقوزاباد در حومه تهران دارد. نتانیاهو حتی نتوانست نام این منطقه را درست تلفظ کند.

تیم خبری العالم با تصویربرداران و خبرنگاران عازم این روستا شد تا دورغین بودن ادعاهای نتانیاهو را اثبات کنند؛ آنها بجز یک انبارِ بسته چیزی نیافتند. شاهدان عینی اما دیدگاه های مختلفی درباره این مساله داشتند.

یکی از شاهدان عینی در روستای تورقوزآباد گفت که این محل قالیشویی است و او از 20 سال تاکنون در کنار این محل مشغول به کار است و در طول این مدت هیچ چیز غیرطبیعی و غیرعادی  ندیده است.

شاهد دیگری تاکید کرد که 30 سال است که در این منطقه زندگی می کنم و سخنان نتانیاهو برای ما خنده دار بود و بر شهرت منطقه ما افزود و باعث شد تا قیمت فروش زمین در این منطقه افزایش یابد.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز گفت: به نظرم طلا و ارز را رها کنید و به خرید زمین در تورقوزآباد بپردازید و رستوران راه اندازی کنید تا در آینده از بازرسان آژانس هسته ای پذیرایی کنید.

طرح های اسراییلی و اجرای سناریوهای خصمانه علیه ایران، نتانیاهو را واداشت تا این بار ادعاهای پوچ و توخالی و بیهوده برای خدشه دار کردن چهره ایران در جامعه بین المللی مطرح کند. در حالی که تنها مرجع برای رسیدگی به مسایل هسته ای فقط آژانس بین المللی انرژی هسته ای است.

پربیننده ترین خبرها