السد یا پرسپولیس، بهترین تیم غرب آسیا کدام است؟

السد یا پرسپولیس، بهترین تیم غرب آسیا کدام است؟
سه شنبه 10 مهر 1397 - 11:39

فاکس اسپورت در گزارشی به بررسی عملکرد دو فوتبال تیم السد قطر و پرسپولیس ایران پرداخته است و ستاره های این دو تیم را بر شمرد.

العالم - ایران / ورزشی

دو تیم فوتبال السد قطر و پرسپولیس ایران امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ در دوحه دیدار رفت خودشان را در مرحله نیمه نهایی برگزار می‌کنند.

السد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۱ است. آنها آخرین تیمی هستند که از منطقه غرب قهرمان آسیا شدند. حالا جدال این تیم با پرسپولیس می‌تواند از جذابیت‌های خوبی برخوردار باشد که برای دومین بار پیاپی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا می‌کند.

این دو تیم در مرحله گروهی در یک گروه قرار داشتند و در نهایت همین دو تیم بودند که توانستند بعنوان بهترین تیم های غرب آسیا به نیمه نهایی برسند. در واقع برنده این مسابقه بهترین تیم غرب آسیا در فصل ۲۰۱۸ خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در مرحله گروهی را السد با نتیجه‌ سه بر یک برد ولی در دیدار برگشت با یک گل شکست خورد.

ستاره‌ها

السد

گابی و اکرم عفیف

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند و گادوین منشا

علیرضا بیرانوند بعد از نمایش خوب در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جایی که او یکی از ستارگان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بود و توانست پنالتی‌ کریستیانو رونالدو را مهار کند، حالا با اعتماد به نفس بیشتری درون دروازه‌ قرار می‌گیرد.

در گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن او از لیگ ایران شنیده شد و این نشان می‌دهد که او  نمی‌خواهد درجا بزند و می‌خواهد خودش را به عنوان یکی از بهترین‌های دروازه‌بان آسیا نشان دهد. البته بیرانوند برابر الدحیل خود را کمی متزلزل نشان داد اما اگر روی فرم قرار داشته باشد می‌تواند باز شدن دروازه‌ خودش را غیر ممکن کند.

جالب توجه است که گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای در این فصل لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ثابت تیمش قرار نداشت. با این حال او توانست خودش را به ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ تحمیل کند و گل پیروزی بخش و با اهمیتی در مصاف با الدحیل به ثمر رساند.

* پیش بینی

با توجه به میزبانی السد پیش بینی نتیجه ۲ بر یک به سود السد می شود تا همه چیز به ورزشگاه آزادی کشیده شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها