اصلاحات آل خلیفه کاربرد رسانه ای دارد

اصلاحات آل خلیفه کاربرد رسانه ای دارد
دوشنبه 17 مهر 1391 - 19:38

لندن، العالم - رييس هيئت بين المللي بحرين، رژيم آل خليفه را به قتل عام مردم و دامن زدن به اقدامات تحريك آميز فرقه اي متهم كرد.

"قاسم الهاشمي "در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به این که دستور شاه بحرين مبني بر به كارگيري مجدد كارمندان اخراجي ، واقعي نيست و مصرف رسانه اي دارد از مردم خواست به تظاهرات خود بویژه در منامه ادامه دهند.

الهاشمي خاطرنشان كرد: حضور "ناصر بن حمد آل خلیفه" در اردن و ادعای كمك او به پناهندگان سوري و مشاركت وي در آموزش آنها در حالي صورت مي گيرد كه معلمان و كادر آموزشي بحرین در حال اخراج هستند و ریيس انجمن معلمان هنوز در زندان به سر مي برد.

این فعال بحرینی با بيان اين كه مردم  بحرين با جنگ فرسايشي و قتل عام واقعي روبرو هستند از شهروندان و انقلابيون خواست تا خواسته هاي خود را بر روي ديوارها به عنوان روزنامه انقلابيون بنويسند و بدين وسيله افكار، عقايد و طرح هاي خود را با يكديگر مبادله كنند.

وي افزود: مقامات بحرين پس از زدودن آثار جنايت هاي خود به هيئت هاي خارجي  اجازه مي دهند تا از مكان هاي مختلف ديدار كنند و چندي پيش نيز از ورود يك هيئات بين المللي براي بررسي وضعيت حقوق بشر و نقض آن در كشور جلوگيري كردند.

قاسم الهاشمي تاكيد كرد: مقامات بحرين مردم را به وعده هاي دروغين  كه هيچ گاه به مرحله عمل نمي رسد عادت داده اند.

وي افزود:دستورهاي پادشاه براي اصلاحات واقعي اجرایی نيست بلكه خوراكي براي رسانه ها است.

ریيس هيئت بین المللی بحرین، رژيم حاکم را به تصاحب املاك و سواحل كشور و فروش آن به بهاي ناچيز و سرقت اموال مردم متهم كرد و گفت: مردم مي خواهند كشور را از اين فساد بزرگ كه از آن رنج مي برند، نجات دهند.

MKH-8-13:41

 

پربیننده ترین خبرها