حزب‌الله به «نمایش‌های عاجزانه» نتانیاهو اهمیت نمی‌دهد

حزب‌الله به «نمایش‌های عاجزانه» نتانیاهو اهمیت نمی‌دهد
چهارشنبه 11 مهر 1397 - 10:40

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد نمایش‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اهمیتی ندارد و مقاومت فقط بر آمادگی خود برای مقابله با هر تجاوز احتمالی تمرکز می‌کند.

العالم - لبنان

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله طی مراسمی در ضاحیه بیروت به مناسبت انتشار شماره جدیدی از مجله بین‌المللی «المرایا»، وقوع جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه لبنان در برهه کنونی را بعید دانست.

بر اساس گزارش «روسیا الیوم»، نعیم قاسم گفت مقاومت به نمایش‌های عاجزانه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اهمیتی نمی‌دهد بلکه به آمادگی کامل خود برای مقابله با هر تجاوز احتمالی اسرائیل علیه لبنان توجه می کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله ادامه داد حضور نیروهای این جنبش در سوریه در راستای مقاومتش علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی است و به هیچ وجه قابل مناقشه نیست.

نعیم قاسم تصریح کرد حضور حزب الله در سوریه با هماهنگی کامل دولت سوریه و دارای اهداف مشترک است، این حضور تا زمان نیاز و تا تحقق اهداف مشخص شده، ادامه پیدا خواهد کرد.

این سخنان نعیم قاسم پس از آن اعلام می‌شود که نتانیاهو طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در هفته گذشته، مدعی شد حزب‌الله در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بیروت پایگاه موشکی دارد.

ادعاهای نتانیاهو توسط مقامات مختلف لبنان از جمله «میشل عون» رئیس‌جمهور، «جبران باسیل» وزیر خارجه و «نبیه بری» رئیس پارلمان تکذیب شد.

پربیننده ترین خبرها