با برگزاري تظاهرات گسترده "جمعه خشم"

انقلابيون14 فوريه به منامه بازمي گردند

انقلابيون14 فوريه به منامه بازمي گردند
سه شنبه 18 مهر 1391 - 14:54

منامه (العالم) ـ يكي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين با تاكيد بر اين كه زمينه سازي ها براي برگزاري تظاهرات گسترده "جمعه خشم" در منامه ادامه دارد، تاكيد كرد كه انقلابيون 14 فوريه بار ديگر به منامه بازمي گردند.

هشام صباغ روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، همچنين اظهار داشت: سه گروه جنبش حق، جمعيت عمل اسلامي و جريان "الوفا" مردم را به برگزاري تظاهرات در روزهاي پنجشنبه و جمعه آتي دعوت در منامه دعوت كرده اند.

صباغ گفت: نوعي نااميدي سياسي شديد و تنش بر اوضاع كشور حاكم است اما در چنين وضعيتي وزير اطلاع رساني ادعا كرده است كه اوضاع امنيتي كشور شاهد نوعي ثبات است.

وي افزود: رژيم حاكم بحرين مسايل و مشكلات سياسي، اجتماعي و معيشتي مردم را ناديده مي گيرد و همه توان خود را صرف بكارگيري تجربه هاي امنيتي از آمريكا و انگليس براي مقابله با مردم كرده است.

صباغ تصريح كرد: شهروند بحريني مي خواهد از حق خود در آزادي بيان بهرمند شود ولي رژيم پرونده امنيتي را در اولويت قرار داده است و مي خواهد گفتگوي صوري را بر ملت تحميل كند در حالي كه هرگزي نخواهد توانست با اينگونه اقدامات وجهه خود را در مقابل شهروندان بحريني ترميم كند.

وي در خصوص موضع مقامات در قبال علماي ديني اظهار داشت: رژيم آل خليفه همواره در صدد مقابله با علماي حامي مردم مانند آيت الله شيخ عيسي قاسم است ولي  در مقابل از رجال مذهبي هوادار خود حمايت مي كند.
14:06



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها