توهین رئیس رژیم صهیونیستی به ملت ایران

توهین رئیس رژیم صهیونیستی به ملت ایران
پنج‌شنبه 12 مهر 1397 - 19:54

رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان خواست برای مقابله با «جانور ایرانی» از تلاش برای دور زدن تحریم‌های آمریکا خودداری کند.

العالم - فلسطین اشغالی

«رئوون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه از «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان خواست به کارزار آمریکا برای فشار به ایران همراهی کرده و از تلاش برای حفظ توافق هسته‌ای دست بردارد.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، ریولین که در اقامتگاهش در قدس اشغالی در حضور مرکل صحبت می‌کرد، ایران را به یک ، گفت: «از نظر ما، اکنون زمان پیوستن به تحریم‌های مؤثر علیه ایران است، نه [زمان] دور زدن آن‌ها. این جانور ایرانی را باید گرسنه نگه داشت، نه اینکه به آن غذا داد. این تنها راه تضمین ثبات در جهان است.»

وی در ادامه از مرکل به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی و مقابله او با آنچه ریولین «یهود ستیزی» در آلمان خواند، تمجید کرد. وی گفت: «درسی که تاریخ به ما داده این است که ما نباید به هیچ وجه یهودستیزی یا نژادپرستی را تحمل کنیم. هرکجا که زمینی حاصل خیز برای چنین چیزی وجود دارد، ما باید این تهدیدات وحشتناک را ریشه‌کن کنیم.»

مرکل در واکنش گفت برلین و تل‌آویو به گفت‌وگو درباره مسئله هسته‌ای ایران ادامه خواهند داد. او پیشتر در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم گفته بود که باید «هر کاری لازم است» برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام داد. وی در موزه هولوکاست واقع در قدس اشغالی نیز گفت سوال این است که آیا یک توافقنامه می‌تواند این هدف را محقق کند یا نه.

صدر اعظم آلمان روز گذشته به همراه کابینه‌اش وارد فلسطین اشغالی شد. قرار بود وی در این سفر با مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره موضوعات مختلف از جمله ایران گفت‌وگو کند. آلمان بزرگترین شریک تجاری تل‌آویو و یکی از مهمترین متحدان این رژیم به شمار می‌آید، اما در ماه‌های گذشته به دلیل تأکید بر لزوم حفظ توافق هسته‌ای، مورد انتقاد رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها