سخنگوي تشكّل گروه هاي انقلابي يمن، تاکید کرد:

سناریوی هالیوودی جاسوسان در یمن

سناریوی هالیوودی جاسوسان در یمن
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 06:17

العالم،صنعا - سخنگوي تشكّل گروه هاي انقلابي يمن، هدف از اتهامات دولت اين کشور عليه ايران را جلب رضايت و خشنودي آمريکا و عربستان سعودي دانست و تأکيد کرد که داستانهاي مطرح شده در اين زمينه به سناريوي فيلم‌هاي هاليوودي شباهت دارد.

"علي ناصر البخيتي" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه العالم، ادعای مقامات یمنی مبنی بر "فعالیت هاي جاسوسی ایران و سوریه در این کشور" را رد کرد و گفت: از 9 سال پیش و با آغاز حملات علیه حوثی ها در صعده، هرگاه رژيم حاكم احساس خطر کرده است، چنين ادعاهایی را مطرح می کند؛ آنها همچنين ادعا مي كنند كه ایران به یمن سلاح ارسال می کند که تاکنون هيچ مدرك و دليلي براي اين ادعا ارائه نشده است.

 سخنگوي تشكّل گروه هاي انقلابي يمن خاطرنشان کرد: وزارت دفاع يمن ادعا مي كند كه گروه هاي جاسوسي تجهيزات ساخت موشك را در بندر عدن تحويل گرفته اند، اما حتی اگر کشوری هم بخواهد به یمن سلاح ارسال کند، تجهيزات ساخت موشك را به بندر مهمي مانند بندر عدن نمي فرستد؛ این سناریو حتی در فيلم‌هاي هاليوودي نيز مشاهده نشده است .

البخيتي تصریح کرد: متاسفانه بسياري از مسئولان يمني براي كسب رضايت و خشنودي عربستان و آمريكا چنين اتهاماتي را به ايران وارد مي كنند .

 

9-15:47

 



پربیننده ترین خبرها