محاکمه همسر «بنیامین نتانیاهو» به اتهام فساد مالی آغاز شد

محاکمه همسر «بنیامین نتانیاهو» به اتهام فساد مالی آغاز شد
يکشنبه 15 مهر 1397 - 16:59

اولین جلسه علنی محاکمه «سارا نتانیاهو» همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی امروز یکشنبه در فلسطین اشغالی با حضور او آغاز شد.

العالم - فلسطین اشغالی

همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با اتهام‌های فساد مالی و سوءاستفاده از منابع دولتی مواجه شده، امروز یکشنبه در اولین جلسه دادگاه در فلسطین اشغالی حاضر شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، محاکمه همسرنتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام‌های کلاهبردی و فساد مالی، امروز یکشنبه آغاز شد.

از جمله موارد اتهامی علیه سارا نتانیاهو آن است که او از اموال عمومی حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار برای مصارف شخصی استفاده کرده است.

این اولین باری نیست که سارا نتانیاهو دادگاهی شده است. سال ۲۰۱۶  دادگاهی در فلسطین اشغالی او را در پرونده آسیب رساندن به یک کارمند محکوم به پرداخت ۴۲۰۰۰ دلار کرده بود.

آغاز محاکمه همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته که بنیامین نتانیاهو شوهر او هم با اتهام‌های فساد مالی مواجه شده و روند تحقیقات قضایی درباره او در جریان است.

جمعه هفته گذشته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای دوازدهمین بار طی دو سال اخیر به خاطر پرونده‌های فساد دولتی مورد بازجویی قرار گرفت.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی امروز با حضور در خانه نتانیاهو از او و همسرش درباره اتهامات مطرح شده در پرونده‌های موسوم به «پرونده ۱۰۰۰» و «پرونده ۲۰۰۰» بازجویی کردند.

در «پرونده ۱۰۰۰»  نتانیاهو به دریافت مستقیم رشوه و رانت‌‌خواری متهم است و پرونده «پرونده ۲۰۰۰» درباره سوء استفاده او از قدرت و جایگاه خود جهت تحت فشار قرار دادن «آرنون موزس» صاحب‌امتیاز نشریه «یدیعوت آحرونوت» برای ارائه پوشش بهتر از اخبار نخست‌وزیری است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دو پرونده دیگر فساد هم درگیر است.

فارس

پربیننده ترین خبرها