رد پای شخصیت بسیار نزدیک به بن سلمان در ناپدید شدن خاشقجی

رد پای شخصیت بسیار نزدیک به بن سلمان در ناپدید شدن خاشقجی
يکشنبه 15 مهر 1397 - 19:44

افشا کننده اسرار آل سعود از ردپای شخصیت بسیار نزدیک به ولیعهد عربستان در سر به نیست کردن خاشقچی پرده برداشت.

العالم - عربستان سعودی

مجتهد افشاکننده اسرار آل سعود در توییتی اعلام کرد که یکی ۱۵ نفری که مقامات ترکیه از ورود آنها به ترکیه همزمان با ناپدید شدن جمال خاشقجی و سپس ترک ترکیه از سوی آنها خبر داده اند، شخصیت بسیار نزدیک به محمد بن سلمان است و وی عملیات را اداره  کرده است.

از سوی دیگر مجتهد اقدام به ریتوییت، توییت کاربری به نام محمد الاحمد کرده که در آن آمده است: پس از انتشار جزییات قتل و شکنجه جمال خاشقجی آیا افکارعمومی ترکیه آنرا به مثابه اهانت به ترکیه می دانند و به دولت ترکیه برای اتخاذ موضع ضد نظام سعودی فشار وارد می کنند؟ گزینه های ترکیه در برخورد با این پرونده چیست؟

شایان ذکر است که «یاسین آکتای» مشاور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، در اظهاراتی گفت: معتقدم که جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است.

وی همچنین خبر صبح امروز واشنگتن پست مبنی بر اینکه یک تیم ۱۵ نفره از عربستان سعودی برای کشتن خاشقجی مامور شده بودند را تائید کرد.

مشاور رئیس جمهور ترکیه همچنین اظهارات مقامات عربستانی در مورد اینکه هیچ تصویر ویدیویی از زمان حضور خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول وجود ندارد را غیرصادقانه خواند.

مشرق 

پربیننده ترین خبرها