استقلال تا نیم‌فصل به الحاجی فرصت می‌دهد / شفر مأمور مذاکره با گرو برای فسخ قرارداد!

استقلال تا نیم‌فصل به الحاجی فرصت می‌دهد / شفر مأمور مذاکره با گرو برای فسخ قرارداد!
يکشنبه 15 مهر 1397 - 21:47

انتقادات فنی اکثر پیشکسوتان باشگاه استقلال به کیفیت الحاجی گرو روی وینفرد شفر هم تأثیر گذاشته است.

العالم - ایران / ورزشی

گرو با موافقت شفر توسط یک ایجنت آلمانی به اسم شرمن که گفته می‌شود از دوستان سرمربی آبی‌پوشان است، با استقلال قرارداد بلندمدت بست. شفر فکر نمی‌کرد کار به جایی برسد که سرپرست استقلال هم الحاجی گرو را زیر سؤال ببرد. به دلیل حساسیت شفر روی این مهاجم نیجریه‌ای امیرحسین فتحی با انجام مصاحبه‌ای حمایت‌گونه از گرو سعی کرد به شفر دلگرمی بدهد، اما واقعیت این است که حتی مربیان و بازیکنان استقلال هم معتقدند این مهاجم نیجریه‌ای به کار تیم‌شان نمی‌آید.

شفر در روز‌های گذشته سعی کرده روحیه الحاجی گرو را برای گلزنی جریحه‌دار کند تا او با زدن ۲، ۳ گل منتقدان را خاموش کند.

الحاجی گرو در ۳ سال گذشته کمتر از مدافعی نظیر منتظری در استقلال یا حسینی در پرسپولیس گل زده و همه او را مهاجمی جنگنده و نه گلزن می‌دانند. باشگاه استقلال به درخواست شفر با این مهاجم قرارداد بلندمدت منعقد کرده و بعید است گرو حاضر شود به این راحتی‌ها قراردادش را با استقلال فسخ کند تا جا برای جذب مهاجم گلزن باز شود.

اگر الحاجی گرو در هفته‌های آینده نتواند انتظارات را برآورده کند باشگاه از شفر می‌خواهد خودش با این بازیکن برای فسخ توافقی قرارداد وارد مذاکره شود. در این بین برخی معتقدند اگر استقلال پول این فصل الحاجی گرو را بپردازد و قرارداد را فسخ کند جلوی ضرر را گرفته، چون مجبور به پرداخت پول دلاری برای فصل بعد نیست!

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها