دستور وزیر کشور درخصوص مناطق سیل‌زده شمالی

دستور وزیر کشور درخصوص مناطق سیل‌زده شمالی
يکشنبه 15 مهر 1397 - 22:43

سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای انتقال امکانات استان‌های همجوار به مناطق سیل‌زده شمالی خبر داد.

العلم - ايران

سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و روستاهای استان‌های شمالی کشور در پی بارش باران در روزهای اخیر، اظهار داشت: چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و ۳۷ شهرستان، تحت تأثیر بارش باران در روزهای اخیر بودند که به دلیل گستردگی حجم بارش‌ها، شاهد بروز برخی خسارات در مناطق مختلف بودیم.

وی افزود: وزیر کشور بلافاصله دستور بسیج امکانات و تسریع در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را صادر و همچنین از استانداران استان‌های همجوار خواست تمامی امکانات امدادی و خدماتی خود را به مناطق آسیب‌دیده شمال کشور اعزام کنند.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: پیرو این اقدامات و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده تعداد ۶۷۵ نفر در قالب ۱۶۶ تیم عملیاتی به مناطق آسیب‌دیده شمال کشور به منظور امدادرسانی اعزام شده‌اند که در دو روز اخیر به ۲ هزار و ۶۷۹ نفر امدادرسانی شده است.

سامانی با بیان اینکه ۳۱۷ نفر در مکان‌های مناسب اسکان اضطراری داده شده و ۴۱۰ واحد منازل مسکونی نیز از آب‌گرفتگی خارج شده‌اند، تأکید کرد: امدادرسانی و خدمت‌رسانی توسط نیروهای امدادی و خدماتی و دستگاه مسئول با قدرت ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها