الوفاق ادعاي روزنامه بحريني الوطن را تكذيب كرد

الوفاق ادعاي روزنامه بحريني الوطن را تكذيب كرد
جمعه 21 مهر 1391 - 06:04

رئيس مجلس شوراي جمعيت الوفاق بحرين ادعاي روزنامه بحريني الوطن را درخصوص درخواست مجلس اعلاي انقلاب مصر براي اخراج هيات اعزامي جمعيت الوفاق از اين كشور تكذيب كرد.

"جميل كاظم" روز جمعه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: توسل به اين گونه ادعاها تلاشي بيش از سوي رژيم آل خليفه براي ترميم چهره خود در خارج است.

كاظم با بيان اين كه ما به انتشار اين گونه شايعه ها در روزنامه هاي حامي رژيم عادت كرده ايم، افزود: به عنوان مثال روزنامه الصفرا كه شبانه روز در حال مدح آل خليفه است، از زماني كه هيات الوفاق راهي قاهره شده از پوشش اخبار مربوط به اين سفر خودداري كرده و در حال تلاش برای انحراف توجه افكار عمومي از اين سفر است، از اين رو به درج شايعه ای بي اساس مبنی بر درخواست براي اخراج هيات الوفاق از مصر مبادرت كرده است.

به گفته رئيس مجلس شوراي جمعيت الوفاق بحرين اخبار واصله در خصوص هيات اعزامي به مصر و تماس هايي كه با اعضاي اين هيات گرفته مي شود، حكايت از آن دارد كه اين هيات در حال اجراي برنامه هاي سفر خود بوده و از سوي بيشتر احزاب و شخصيت هاي سياسي و مدافع حقوق بشر در مصر مورد استقبال قرار گرفته است.

به گفته جميل كاظم سردمداران دستگاه حاكم در منامه، به بهانه روابط عمومي و با بودجه اي بالغ بر 23 ميليون دينار ، سال گذشته 18 شركت را مامور تبليغات براي حكومت در خارج كرده است و اين اقدام به ويژه پس از آن صورت گرفت كه رژيم از سوي نهادهاي مدافع حقوق بشر به نقض قوانين بين المللي حقوق بشر متهم شد.

رئيس مجلس شوراي جمعيت الوفاق بحرين با اشاره به جلوگيري از ديدار هيات اعزامي ديده بان حقوق بشر با مخالفان بحريني، تاكيد كرد كه هيات هاي خارجي اعزامي به بحرين - به ويژه آنهايي كه نه به دعوت حكومت، بلكه به منظور اجراي ماموريت بشر دوستانه خود به كشور سفر مي كنند - نمي توانند با مراكز و نهادهاي حامي گروه هاي معارض ديدار كنند.

11/10/        13:41          FA

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها