هشدار سرلشکر باقری به‌گرو‌هک‌های ضدانقلاب‌/ ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد

هشدار سرلشکر باقری به‌گرو‌هک‌های ضدانقلاب‌/ ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد
چهارشنبه 18 مهر 1397 - 21:33

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با هشدار شدید به گروه‌های ضدانقلاب گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد.

العالم - ایران / سیاسی

سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری عصر امروز در حاشیه بازدید از نقاط صفر مرزی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در این نقطه صفر مرزی عرض می‌کنم امنیت ملت ایران مسئله‌ای است که هیچ‌گاه قابل کوتاه‌ آمدن نیست و کشورهای همسایه از جمله عراق شامل اقلیم کردستان و دولت مرکزی موظف هستند براساس حقوق بین‌الملل و وظیفه همسایگی نسبت به گروه‌های ضدانقلاب وارد عمل شوند‌.

سرلشکر باقری گفت: من به گروه‌های ضدانقلابی که در این مناطق مستقر هستند و نیت سوء دارند و مورد حمایت بدخواهان ملت ایران هستند و بعضاً قصد عبور از مرزها و مسیرهای کشور و به خطر انداختن امنیت کشور را دارند اخطار می‌دهم که حوادثی همچون کوی‌سنجر می‌تواند تکرار شود.

وی افزود: نباید مقر ضدانقلاب و بدخواهان ملت ایران در نزدیکی مرزهای ما و در کشور همسایه وجود داشته باشد و اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق موظف به کنترل اینها‌ هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها