عمران خان پروژه ساخت ۵ میلیون مسکن را افتتاح کرد

عمران خان پروژه ساخت ۵ میلیون مسکن را افتتاح کرد
پنج‌شنبه 19 مهر 1397 - 10:00

نخست وزیر پاکستان سرانجام کلنگ افتتاح پروژه بزرگ ساخت ۵ میلیون مسکن ویژه نیازمندان را با نام «پروژه مسکن پاکستان جدید» بر زمین زد.

العالم - آسیا

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان کلنگ پروژه بزرگ ساخت مسکن برای نیازمندان را به زمین زد.

وی همزمان با افتتاح این پروژه اعلام کرد: با تکمیل این پروژه نیازمندان صاحب خانه خواهند شد و موقعیت‌های شغلی فراوانی برای مردم پاکستان پدید خواهد آمد.

نخست وزیر پاکستان گفت: با توجه به زمان محدودی که در اختیار داریم پیشبرد این پروژه با سرعت انجام خواهد شد و افراد متقاضی ظرف مدت 60 روز باید ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

عمران خان اظهار داشت: زمین این خانه‌ها از سوی دولت به مردم اهدا می‌شود و ساخت و تکمیل پروژه برعهده بخش خصوصی خواهد بود.

رهبر حزب تحریک انصاف افزود: در این پروژه کارمندان دولتی که نیاز به خانه دارند نیز می‌توانند نام نویسی کنند و صاحب خانه شوند.

عمران خان تاکید کرد: با افتتاح این پروژه حداقل 40 صنف بزرگ صنعتی می‌توانند به صورت مستقیم با آن درگیر شوند و فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: برای مدیریت بهتر این پروژه مراکزی به نام «پروژه مسکن پاکستان جدید» در تمام شهرها افتتاح خواهد شد و وظیفه این مجموعه‌ها یافتن مکان‌هایی مناسب برای ساخت مسکن و همچنین نظارت بر نحوه پیشبرد پروژه ها توسط بخش خصوصی است.

نخست وزیر پاکستان گفت: تعداد دقیق خانه‌هایی که ساخته می‌شود با توجه به میزان ثبت نام مردم تعیین خواهد شد و ما قصد ساخت مسکن بیش از نیاز مردم را نداریم.

گفتنی است یکی از وعده‌های انتخاباتی عمران‌خان ساخت مسکن ویژه نیازمندان و افراد کم درآمد بود و این پروژه با هدف تحقق این وعده آغاز شده است.

این در حالی است که طی روزهای اخیر احزاب اپوزیسیون بارها دولت پاکستان را زیر سوال برده و اعلام کرده‌اند: این پروژه بزرگ با شعار دادن تکمیل نمی‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها