فعال سياسي بحريني :

حصار امنيتي آل خليفه فرو ریخت

حصار امنيتي آل خليفه فرو ریخت
جمعه 21 مهر 1391 - 19:04

العالم، منامه - فعال سياسي بحريني، تأکيد کرد: فعاليت هاي مخالفان رژيم آل خليفه حصار امنيتي رژيم را كه در برخي مناطق كشور از جمله منامه اعمال شده بود را در هم شكسته است.

" علي مشيمع "روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: رژيم آل خليفه سعي مي كند وضعیت بحرين را به گونه اي نشان دهد كه بتواند سياست سركوب تظاهرات مردمي را ادامه دهد.

مشيمع، پافشاري جوانان انقلابي بحرين برای تداوم تظاهرات را عامل شكسته شدن حصار امنيتي رژيم دانست و گفت: اين نخستين گام عملي در شكستن حصارهاي رژيم است و در اين ميان تاكيد انقلابيون بر شكستن حصار امنيتي منامه به اين علت است كه شكستن حصار اين شهر مي تواند معادلات را دگرگون کند.

وي تاكيد كرد: در روستاها و مناطق مختلف بحرين، نيروهاي امنيتي هر روز به مردم حمله ور مي شوند و آنان را در خيابان ها مورد ضرب و شتم قرار مي دهند، اما با توجه به اين كه در منامه برخي از فعالان خارجي حضور دارند، هرگونه سركوب مردم، تاوان سنگينی براي رژيم رقم مي زند.

علي مشيمع خاطر نشان كرد: با گذشت زمان و افزايش سركوبگري هاي رژيم، روند خيزش مردمي در بحرين نيز سرعت بيشتري گرفته است؛ در واقع پافشاري بر ادامه حضور نيروهاي اشغالگر سعودي در بحرين و استمرار حمايت و پشتيباني آنگلو-آمريكايي ها از رژيم آل خليفه، ثابت مي كند كه اين رژيم اصلاح پذير نيست، به همين سبب مردم با تمام امكاناتي كه در اختيار دارند، انقلاب خود را پي مي گيرند.

12-17:03



 



پربیننده ترین خبرها