افشاگر سعودی مطرح کرد؛

«بمب خبری» جدید از حادثه خاشقچی/ دستیابی به فیلمی جدید از حضور خاشقچی در کنسولگری

پنج‌شنبه 19 مهر 1397 - 13:22

مجتهد معارض سعودی و فعال فضای مجازی در یک رشته توئیتر مدعی شد فیلمی جدید از حادثه ناپدید شدن خاشقچی به دست پلیس ترکیه رسیده است.

العالم - عربستان سعودی

جمال خاشقچی پس از ورود به کنسولگری عربستان در ترکیه در حالی که نامزد او در پشت در منتظرش بود ناپدید شد، ناپدید شدن خاشقچی واکنش های گسترده ای را به همراه داشت، برخی رسانه خبر از کشته شدن خاشقچی توسط رژیم عربستان منتشر کردند.

حساب کاربری «مجتهد» در شبکه اجتماعی «توییتر»، معروف به افشاگر اسرار خاندان آل سعود، که گفته بود جزئیاتی که ترکیه در نتیجه تحقیقات در خصوص سرنوشت روزنامه‌نگار سعودی ناپدید شده در کنسولگری عربستان در استانبول منتشر خواهد کرد، برای پایان سیاسی ولی‌عهد سعودی کافی است، امروز اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر کرد. 

مجتهد امروز پنجشنبه در دهمین روز ناپدید شدن خاشقچی نوشت «بمب خبری؛ فیلم سه ماهه دوربین‌های مداربسته کنسولگری عربستان در استانبول، به دست نیروهای امنیتی ترکیه افتاده است» 

مجتهد توضیح داد: طبق این مدرک، فیلم مراجعه اول خاشقچی [روز جمعه ششم مهر/28 سپتامبر] به کنسولگری و مراجعه دوم او و آنچه در کنسولگری اتفاق‌ افتاده و تا زمانیکه پلیس آنجا را محاصره کرده و آنچه در آنجا رخ داده و شاید اقدامات پاکسازی سرنخ‌ها را در بر می‌گیرد. 

به گفته مجتهد «مقامات آمریکایی از طریق اقدامات سازمان سیا و اطلاعاتی قطعی که از مقامات ترکیه دریافت کرده‌اند، به یقین کامل رسیده‌اند که خاشقچی کشته شده و محمد بن سلمان مسئول مستقیم این مسئله است و [دونالد] ترامپ و [جراد] کوشنر (رئیس جمهور آمریکا و مشاور او) دریافته‌اند که نجات دادن بن سلمان محال است و باید راهی برای کناره‌گیری خود از او بیابند یا حداقل ضرر را به پایین‌ترین حد برسانند». 

پربیننده ترین خبرها