شهادت یک اسیر فلسطینی در داخل زندان‌‌های رژیم صهیونیستی

شهادت یک اسیر فلسطینی در داخل زندان‌‌های رژیم صهیونیستی
جمعه 20 مهر 1397 - 16:03

رئیس انجمن اسرای فلسطین از شهادت یک اسیر فلسطینی در داخل یکی از زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«وسام عبدالمجیدی نایف شلالده» جوان ۲۸ ساله فلسطینی است که صبح امروز جمعه پس از تحمل سه سال سختی و شکنجه‌ در زندان‌های صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

انجمن اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شلالده از سال ۲۰۱۵ در زندان اسرائیلی «ایالون» در بازداشت به سر می‌بُرد، تا اینکه امروز شهید شد.

در این بیانیه آمده است: هنوز اطلاعاتی در خصوص شرایط شهادتش به دست نیامده است، اما او باید هفت سال در زندان ایالون بازداشت می‌‌بود که بعد از تحمل سه سال زندان، به شهادت رسید.

در ادامه بیانیه آمده است که مسئولان رژیم صهیونیستی صبح امروز خانواده شلالده را در جریان شهادتش قرار دادند؛ بدون اینکه نحوه شهادت و جزئیات دیگری را در این خصوص اعلام کنند.

انجمن اسرای فلسطین، مسئولان صهیونیست را مسئول کامل شهادت این اسیر فلسطینی دانست و گفت: مسئولیت ادامه جنایت رژیم صهیونیستی در حق اسرا، متوجه جامعه جهانی است که در قبال آن سکوت پیشه کرده است.

اسرای فلسطینی در 22 زندان مختلف نگهداری می‌شوند که النقب، مجدو، نفحه، بازداشتگاه اوهلی کیدار، بازداشتگاه ایشل، الرمله، هداریم، زندان شطه، الرمله، جلوبه، شارون، زندان تبعیدی ترستیا و زندان دامون، برخی از آنها هستند.

مقامات فلسطینی بارها از سازمان‌های بین‌المللی درخواست کردند تا از زندان‌های رژیم صهیونیستی و نحوه رفتار آن‌ها با زندانیان فلسطینی بازرسی کنند، اما تاکنون نتیجه‌ای  نداشته است.

پربیننده ترین خبرها