نماینده پیشین مجلس بحرین:

انقلابیون، دیگر خط قرمزهای آل خلیفه را نمی شناسند

انقلابیون، دیگر خط قرمزهای آل خلیفه را نمی شناسند
شنبه 22 مهر 1391 - 14:29

العالم، منامه - نماينده پيشين مجلس بحرين با تاكيد بر دروغ پردازي رژيم در متهم کردن معترضان به خرابکاري و خشونت طلبي، تصريح کرد که خيزش مردم بحرين به مرحله اي رسيده است كه ديگر هيچ خط قرمزي را به رسميت نمي شناسند.

" عبدالمجيد السبع " روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در واکنش به سرکوب تظاهرات روز جمعه مردم بحرین و متهم شدن انقلابیون به خرابکاری و خشونت طلبی، اظهار داشت: مخالفان رژيم آل خليفه به اين گونه دروغ پردازي هاي عادت كرده اند؛اين بار فعالان و خبرنگاران خارجي از نزدیک شاهد اقدامات نیروهای امنیتی بودند، اما بازهم رژيم آل خليفه دست از دروغ پردازي نمي كشد .

روز جمعه تظاهرات گسترده بحرینی ها در پایتخت و دیگر مناطق این کشور با حمله نیروهای آل خلیفه سرکوب شد، نیروهای رژیم آل خلیفه تظاهرات مسالمت آمیز مردم در مناطق مختلف این کشور را با گلوله های جنگی، بمب های صوتی و گازهای سمی پراکنده و شماری از معترضان را بازداشت کردند.

نماينده پیشین مجلس بحرين، ادامه داد:قرار بود تظاهرات روز گذشته از ساعت 15:30 آغاز شود که نیروهای امنیتی ورودی های پایتخت را از ساعت 13 مسدود کردند؛ این اقدام در حالی انجام می گیرد که تظاهرات مسالمت آميز و درخواست دموكراسي  حق مسلم مردم است.

السبع در ادامه با انتقاد از حمايت هاي کشورهای غربی از رژيم آل خليفه و تلاش براي سرپوش نهادن بر جنايت هاي اين رژيم، گفت: همه اين تلاش ها در برابر اراده مردم بحرين شكست خورده و آل خلیفه نمی تواند با سياست مشت آهنين و خشونت علیه معترضان انقلاب را متوقف كند.

وي با بيان اينكه رژيم آل خليفه از گذشته عبرت نمي گيرد، يادآوري كرد كه در تاريخ 14 فوريه سال گذشته بيش از نيمي از كل جمعيت بحرين عليه رژيم تظاهرات كردند و اين تظاهرات تا تحقق خواسته های مردم همچنان ادامه خواهد داشت و خاموش كردن شعله اين انقلاب غيرممكن شده است.

13-13:40



 



پربیننده ترین خبرها