بهره برداری تبلیغاتی تروریست های سوری از شهروندان

بهره برداری تبلیغاتی تروریست های سوری از شهروندان
شنبه 22 مهر 1391 - 15:19

العالم، حلب - گروه هاي مسلح در سوريه پس از ربودن شهروندان عادي براي باجگيري، اکنون راه ديگري را در پيش گرفته اند و غير نظاميان را با شکنجه به نظامي تبديل مي کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه هاي مسلح در حلب پس از ناكامي در رويارويي با ارتش سوريه به ربايش شهروندان عادي روي آورده اند؛ پیش از این گروه هاي مسلح گروگان های خود را که از شهروندان عادی بودند، پس از دریافت باج آزاد می کردند.

اما اخیرا وضعيت متفاوت شده و گروه هاي مسلح از شهروندان عادی بهره برداري تبليغاتي مي كنند و آن ها را با شكنجه وادار مي كنند که بگويند نظامی و هوادار نظام سوریه هستند.

دختري كه اخیرا از دست گروه هاي مسلح رها شده است، به خبرنگار العالم در حلب گفت: كسي كه خواسته آن ها را بر زبان نمي آورد، آنقدر مي زدند تا مطلبي را كه مي خواهند بگويد.

فیلم ضبط شده از شخصی به نام "علي حسن نصر الله" که خود را رزمنده هوادار نظام معرفی می کند، از آخرین کارهای گروه هاي مسلح است.

آنگونه كه پيداست هدف اصلي از ربايش شهروندان استفاده از آن ها به عنوان سپر انساني براي جلوگيري از حملات ارتش به مقرهاي گروه هاي مسلح است.

از سوی دیگر شماري از خانواده های افراد ربوده شده پس از شكست همه تلاش ها براي آزادي گروگان ها از افراد مسلح، دست به راهکار دیگری زده اند و افراد مسلح را برای مبادله با اعضای خانواده خود به گروگان می گیرند.

13-12:37







 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها