مقبولیت و اعتبار نصرالله در میان صهیونیست‌ها

مقبولیت و اعتبار نصرالله در میان صهیونیست‌ها
شنبه 22 مهر 1391 - 17:24

العالم، رام الله – ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي سخنان سيد حسن نصر الله، دبير کل حزب‌الله لبنان، را که همواره حاوي خبرهاي تازه‌اي است معتبر‌تر از سخنان مقام‌هاي خود مي‌دانند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، اعتبار سخنان سید حسن نصر الله در نزد شهرک‌نشینان ساکن فلسطین اشغالی بیش از مسئولان رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار العالم از رام الله، سخنرانی پنج‌شنبه گذشته سید حسن نصرالله را بیشتر شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل به صورت زنده پخش کردند.

پیش از سخنرانی سید حسن، رسانه‌ها و مطبوعات رژیم صهیونیستی از پرداختن به خبر پرواز پهپاد ایرانی حز‌ب‌الله بر فراز فلسطین اشغالی منع شده بودند و اکنون نیز از پرداختن به این موضوع ممنوع هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از سخنرانی سید حسن نصر الله، ذهن صهیونیست‌ها را ۲ پرسش به خود مشغول کرده بود: اولین سؤالی که در ذهن صهیونیست‌ها بود این بود که آیا پهپاد از شمال فلسطین اشغالی عبور کرده و به وسط صحرای نقب رسیده است و سؤال دوم آن‌ها نیز این بود که سازنده این پهپاد کیست.

اهمیت سؤال دوم صهیونیست‌ها این است که رژیم صهیونیستی تلاش کرد ابتدا با موشک این پهپاد را هدف قرار دهد، اما ناکام ماند و سپس جنگنده‌ها را برای هدف قرار دادن آن به پرواز درآورد.

بر اساس گزارش خبرنگار العالم در رام الله، صهیونیست‌ها پس از آنکه سید حسن نصر الله اعلام کرد کشور سازنده پهپاد ایران است، غافلگیر و شوکه شدند.

سید حسن نصر الله پیش از این و بطور مشخص در زمان جنگ ۳۳ روزه اعتبار زیادی در میان ساکنان فلسطین اشغالی یافته بود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه خبر هدف قرار گرفتن ناوچه «ساعر» رژیم صهیونیستی را اعلام کرد؛ این در حالی بود که مقامات صهیونیستی خبر هدف قرار گرفتن این ناوچه را تکذیب کردند، اما پس از  انتقال ناوچه منهدم شده به بندر حیفا نتوانستند حقیقت را کتمان کنند.

 

  12 - 16:59






 



پربیننده ترین خبرها