المانیتور: نتانیاهو با ایران هراسی اشغال قدس را توجیه می کند

المانیتور: نتانیاهو با ایران هراسی اشغال قدس را توجیه می کند
شنبه 21 مهر 1397 - 14:58

تارنمای «المانیتور» با اشاره به ادعاهای واهی و ضدایرانی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نوشت: نخست وزیر اسرائیل می کوشد تا با تمرکز بر پروژه ایران هراسی، اشغال فلسطین را کتمان و توجیه کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

تارنمای خبری - تحلیلی «المانیتور» با رد ادعای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد کشف یک تاسیسات هسته ای جدید در«تورقوزآباد» در جنوب تهران نوشت: یکی از مقام های اطلاعاتی آمریکا که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با خبرگزاری رویترز ادعای نتانیاهو مبنی بر کشف یک تاسیسات هسته ای جدید در ایران را رد کرده و گفته که ساختمانی که نتانیاهو به آن اشاره کرده پر از قفسه و سند است و هیچ ردی از لوله های آلومینیومی یا سانتریفیوژ برای غنی سازی اورانیوم در آن به چشم نمی خورد.
«یوکیو آمانو» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اذعان داشت که برخلاف آن چه نخست وزیر اسرائیل سعی در القای آن دارد، ایران مانع از ورود بازرسان این سازمان به سایت های هسته ای خود نشده و آژانس دسترسی به سایت های هسته ای ایران را دارد. 
به گزارش ایرنا، المانیتور در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین نوشت: هدف از پروژه ایران هراسی نتانیاهو در سالهای اخیرلاپوشانی سیاست اشغالگرایانه اسراییل در فلسطین است. این سیاست در هفته جاری جان دو اسرائیلی را گرفت که متاسفانه آخرین قربانیان نیز نخواهند بود. قطعا نتانیاهو در مواجهه با این تهدید به راهبرد ایران هراسی خود ادامه خواهد داد و باید خود را برای پاورپوینت دیگری از کشف یک «تاسیسات هسته ای» جدید ادعایی در قلب تهران آماده کنیم. 

پربیننده ترین خبرها