محاکمه 6 زن بحرینی به بهانه توهین به یک پلیس

محاکمه 6 زن بحرینی به بهانه توهین به یک پلیس
يکشنبه 23 مهر 1391 - 05:08

دادگاه رژيم آل خليفه 6 تن از اعضاي يک خانواده را که همگي زن هستند به بهانه توهين به يک پليس محاکمه مي کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از این بانوان بحرینی گفت: احضاریه‌های دادگاه جنایی برای من و سه خواهر و مادر و همسر برادرم جهت حضور در جلسه 11 دسامبر آینده ارسال شده است.

وی در خصوص دلیل دریافت احضاریه‌های دادگاه اظهار داشت: در فوریه گذشته پس از پایان ساعت ملاقات با برادرم در زندان "جو" که به یک سال و نیم زندان محکوم شده، افسر پلیس با برادرم بدرفتاری و برخورد خشونت آمیز کرد .. به همین دلیل از آن پلیس خواستیم با برادرم تعامل رأفت آمیز داشته باشد؛ برادرم نیز در آنجا از ما خواست که به افسر مسئول در خصوص این بدرفتاری گزارش دهیم.

این بانوی بحرینی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برادرانش نیز در همان زندان به 15 سال محکوم شده است؛ ادامه داد: درحالی که منتظر ملاقات با افسر مسئول بودیم، ناگهان با حضور یکی از کارمندان پذیرش و توهین‌ها و فحش‌های رکیک او غافلگیر شدیم ولی ما در مقابل هیچ توهینی به او نکردیم.

وی ادامه داد: پس از درخواست برای شکایت، چند پلیس زن در زندان ما را به مرکز پلیس "الرفاع شرقی" منتقل کردند؛ ما برای نوشتن شکایتنامه نیاز به اطلاع از نام آن پلیس را داشتیم که این امر عملی نشد؛ و نه تنها به شکایت ما پاسخی داده نشد، بلکه اکنون احضاریه هایی از سوی دادگاه جنایی بعنوان متهم برای ما ارسال شده است .. دوران محکومیت برادرم در 5 نوامبر تمام می شود ولی او دوباره به همراه کل خانواده در دسامبر آینده به دادگاه می رود.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها