شلیک همزمان چهار موشک بالستیک یمنی به جنوب عربستان

شلیک همزمان چهار موشک بالستیک یمنی به جنوب عربستان
شنبه 21 مهر 1397 - 20:56

منابع یمنی از شلیک همزمان چهار فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» به سمت مواضع عناصر مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در مناطق «نجران» و «عسیر» واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

العالم - یمن 

 پاسخ‌های موشکی ارتش یمن و انصارالله به تجاوزات ائتلاف سعودی طی ماه‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است و تقریبا هر روزه چندین موشک بالستیک از خاک یمن به سمت مواضع «مزدوران» شلیک می‌شود.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله در ادامه این حملات موشکی، امشب (شنبه) هم چهار فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به صورت همزمان به سمت محل تجمع نظامیان و عناصر مزدور در نجران و عسیر شلیک کردند.

 

منابع خبری یمن می‌گویند که یگان موشکی شامگاه شنبه، سه فروند موشک «زلزال-۱» را به منطقه عسیر در جنوب عربستان و یک فروند دیگر از همین نوع را به سمت نجران شلیک کردند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شنبه شب همزمان یک فروند «زلزال-۱» را به سمت محل تجمع نظامیان ارتش سعودی و تجهیزات نظامی آنها در منطقه «حصن الحماد» در نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارلله عصر امروز شنبه نیز یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۲» را به سمت پایگاه‌ شبه‌نظامیان در منطقه «حریب» شهرستان «نهم» در استان صنعاء شلیک کردند.

حملات موشکی ارتش یمن در واکنش به حملات عربستان که از فروردین سال 1394 آغاز شده و بی‌وقفه ادامه یافته و هزاران کشته و زخمی و آواره برجای گذاشته، از ابتدای سال 2018  افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است و به وعده رئیس سابق و کنونی شورای عالی سیاسی یمن، سال ۲۰۱۸ «سال موشکی» خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها