وزیر بحرینی: حزب الله خطرناک است

وزیر بحرینی: حزب الله خطرناک است
يکشنبه 23 مهر 1391 - 08:32

وزير دادگستري، امور اسلامي و اوقاف بحرين با ناديده گرفتن خطر توطئه هاي غرب و رژيم صهيونيستي در منطقه، در خصوص آنچه که آنرا "خطر جريانهاي شيعي" براي کشورهاي عربي منطقه خليج فارس خواند، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ خالد بن علی آل خلیفه" مدعی شد، خطر واقعي كه امنيت ملي كشورهاي حاشیه خليج فارس را تهديد مي كند، جریانهای شیعی در منطقه مانند حزب الله، و صدر هستند.

خیزش و انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین که اکثریت آنها شیعه هستند، بیش از  یک سال است علیه ظلم و ستم رژیم آل‌خلیفه، همچنان ادامه دارد.

رژیم آل خلیفه که خود را در برابر مطالبات مردم و حرکت مسالمت آمیز انها ناتوان می دید، با کمک گرفتن از ارتش سعودی با خشونت دست به سرکوب مردم زد، به این امید که آنان را از ادامه مطالبات برحقشان باز دارد.

سرکوب خشونت آمیز مردم بحرین، درسایه سکوت کشورها و محافل رسانه ای و مدعی دفاع از حقوق بشر غربی، ادامه دارد.

این اظهارات همچنین پس از انتقادهای "یوسف قرضاوی" مفتی قطری از ایران و حزب الله مطرح می شود. قرضاوی یک روز پس از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و برعهده گرفتن عملیات منحصر به فرد پهپاد مقاومت بر فراز اراضی اشغالی فلسطین، به شدت از ایران و حزب الله انتقاد کرد.

نگرانی هم پیمانان منطقه ای رژیم صهیونیستی و غرب از حزب الله و مقاومت در منطقه درحالی است که برخی کشورهای عربی به دلیل داشتن ماهیت استبدادی و نگرانی از انتقال انقلابهای عربی و بیداری اسلامی به کشورشان، گروه اخوان المسلمین را به تلاش برای براندازی متهم کرده و آن را بعنوان خطری برای رژیم های پادشاهی معرفی می کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها