اثبات برتری مقاومت لبنان بر اشغالگران

اثبات برتری مقاومت لبنان بر اشغالگران
يکشنبه 23 مهر 1391 - 10:02

کارشناسان فلسطيني نفوذ هواپيماي شناسايي مقاومت اسلامي لبنان به اراضي اشغالي را دستاوردي منحصر به فرد دانسته و تأکيد کردند که اين عمليات بيانگر برتري توانايي هاي مقاومت بر رژيم صهيونيستي است.

خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی گزارش داد، فرماندهان دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی نفوذ هواپیمای شناسایی "ایوب" را یک شکاف امنیتی بزرگ و شکستی دیگر در کارنامه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم دانسته اند؛ این درحالی است که ناظران فلسطینی در اراضی اشغالی این عملیات را دستاوردی بزرگ برای حزب الله می دانند.

"محمد زحایکه" کارشناس سیاسی فلسطینی در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: این عملیات، گامی بلند در مسیر توانایی های نظامی مقاومت و به ویژه حزب الله است.

زحایکه افزود: این عملیات نشان‌داد که جنگ احتمالی آینده برای رژیم اشغالگر بسیار ویرانگر و پرهزینه خواهد بود.

"واصف عریقات" کارشناس امور نظامی نیز در مصاحبه با خبرنگار العالم در قدس اشغالی خاطرنشان کرد: مقاومت با این عملیات منحصر به فرد توانست برتری خود را بر نیروهای رژیم صهیونیستی ثابت کند؛ چرا که این رژیم مدعی بود در جنگهای هوایی و یا الکترونیکی و یا استفاده از فن آوری ها، بر دیگران برتری دارد.

ناظران فلسطینی همچنین تأکید دارند، عملیات هواپیمای شناسایی "ایوب" بار دیگر ناتوانی و ضعف رژیم اشغالگر و ناکارآمدی سامانه ها و رادارهای این رژیم را ثابت کرد.

 

MKH-13-20:39



پربیننده ترین خبرها