دموکراسی در بحرین با تهدید!

دموکراسی در بحرین با تهدید!
يکشنبه 22 مهر 1397 - 15:18

فعالان بحرینی در پایگاه های اجتماعی هشتگ تحریم انتخابات و پارلمان ایجاد کردند تا نشان دهند که اقدامات آل خلیف را تایید نمی کنند.

العالم بحرین

"ابراهیم المدهون " خبرنگار بحرینی گفت: بدون شک این اقدام  موثر است زیرا ما نمی خواهیم شاهدان دروغین باشیم و نه تنها من انتخابات را تحریم می کنم  بلکه از دیگران نیز می خواهم همین کار را بکنند زیرا هرکس در انتخابات پارلمانی شرکت کند به این معناست که چک بردگی به مقامات بحرینی و تصمیم هایشان داده که به نام مردم صادر می شود.

وی درباره اظهارات وزیر دادگستری بحرین مبنی بر اینکه فقط مخالفان، تحریم انتخابات را شنیده اند گفت:به نظر می رسد وی در فضایی زندگی می کند که از وضعیت بحرین خبر ندارد یا  وانمود می کند چیزی شنیده است.

المدهون  گفت فراخوان ها برای تحریم انتخابات پس از اقدام مردم در امتحان کردن  پارلمان در سال 2014 بود پارلمانی  که صوری بود و طرح های زیادی  به ضرر شهروندان بحرینی  تصویب کرد.

وی اظهارات مقامات بحرینی مبنی بر اینکه بحرین درآستانه مرحله جدیدی از تجربه دموکراسی است گفت: آنها مردمی  را که مشکلات زیادی از پارلمان و دولت دیده اند مسخره می کنند.

 وی هم چنین تهدید وزارت کشور مبنی بر پی گیری هرگونه اخبار یا پیام مبنی بر عدم مشارکت در انتخابات و ارائه به دادگستری را  ترساندن افراد واجدالشرایط برای حضور در انتخابات پارلمانی دانست .

المدهون افزود:چنین چیزی را فقط در دموکراسی ادعایی بحرین می بینیم که شهروندان خود را به زندان می فرستد و انان را به اعدام محکوم می کند .

وی تاکید کرد: دموکراسی بدین معناست که با آزادی و بدون ترس عقیده ات را بگویی.

وی از مردم بحرین خواست ازتهدیدات وزیر دادگستری ، هیچ بیم نداشته باشند.

پربیننده ترین خبرها