توسط صهیونیست ها صورت گرفت؛

احداث 31 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری

احداث 31 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری
يکشنبه 22 مهر 1397 - 23:10

رژیم صهیونیستی امروز طرح احداث 31 واحد مسکونی جدید در شهر الخلیل در کرانه باختری را ارائه داد.

العالم - فلسطين

طرح شهرک سازی جدید که هدف از آن بلعیدن مساحتی بیشتر از خاک فلسطین است .

مقامات صهیونیستی در صدد تصویب احداث 31 واحد مسکونی در شهر الخلیل  در کرانه باختری اشغالی هستند.

"ایگدور لیبرمان " وزیر جنگ اسرائیل طرح گسترش شهرک ها را ارائه داد و بر ادامه تقویت عملی طرح شهرک سازی در کرانه باختری  تاکید کرد.

کمیته برنامه ریزی رژیم صهیونیستی بیش از یک ماه پیش طرح احداث 984 واحد مسکونی در شهرک های کرانه باختری را ارائه داد که  احداث 384 واحد به زودی تصویب می شود.

مقامات رژیم اشغالگر اخیرا  از طرح هایی برای احداث 12 واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس اشغالی جهت یهودی سازی آن و با نادیده انگاشتن قطعنامه های بین المللی به ویژه قطعنامه 23و34 شورای امنیت مبنی بر پایان دادن فوری به عملیات شهرک سازی در خاک فلسطین ،خبر دادند.

رژیم صهیونیستی در راستای نقض حقوق مردم فلسطین، به بازداشت و تعقیب 11 فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله بیت لحم و الخلیل اقدام کرد و درگیری های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در واد ابوالقمره در شرق دورا در این شهر درگرفت .

جوانان فلسطینی هم چنین در برخورد با گشتی رژیم صهیونیستی نزدیک منطقه عزون در شرق شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری ، به سویش شیشه های آتش زا پرتاب کردند.

درقدس اشغالی نیز هنگام ورود ده ها تن از نیروهای اشغالگر به  منطقه الرام در شمال این شهر مقدس درگیری های شدیدی میان جوانان فلسطینی و آنان درگرفت.

 

پربیننده ترین خبرها