حضور ایران در نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق
يکشنبه 22 مهر 1397 - 22:29

تولیدات ایرانی در قالب پاویون اختصاصی ایران در چهل و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق در نیمه سوم آبانماه آینده شرکت خواهد کرد.

العالم - ایران / اقتصادی

'ناصر بهزاد' رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق روز یکشنبه اعلام کرد که شرکت تولیدات ایرانی در نمایشگاه بین المللی عراق با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و موافقت وزارت تجارت عراق از 28-19 آبانماه سال جاری بمدت 10 روز در نمایشگاه بین المللی بغداد برگزار خواهد شد.

بهزاد گفت: شرکت های ایرانی در این نمایشگاه مواد غذایی، صنعتی، منسوجات، شوینده، آرایشی و بهداشتی، چینی آلات، فلزی، ماشین آلات، صنایع دستی و بسیاری از تولیدات ایرانی را به نمایش خواهند گذاشت.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق افزود: در نمایشگاه یادشده بیش از 20 کشور حضور خواهند داشت.

بهزاد همچنین تاکید کرد که با توجه به شعار امسال این نمایشگاه که 'حرکت به سمت بازسازی همانند آزادی و پیروزی' است، تاکید کرد که مشارکت شرکت های توانمند ایرانی می تواند در همکاری و تعاون با شرکت های عراقی موجب رونق روابط اقتصادی شود.

رایزن بازرگانی ایران در عراق با اشاره به مناسب بودن فرصت های ایجاد شده برای توسعه مناسبات بازرگانی ایران و عراق در برگزاری چنین نمایشگاه هایی، گفت: نمایشگاه در عراق بستر مناسبی جهت ترویج و بازاریابی تخصصی کالاهای ایرانی است و با حضور مستمر و برنامه ریزی شرکت ها می تواند در تامین پایدار کالا در بازار عراق و ارز آوری برای کشورمان موثر باشد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها