ارثیه میلیونی سرمایه‌دار سعودی به خدمتکارش

ارثیه میلیونی سرمایه‌دار سعودی به خدمتکارش
دوشنبه 24 مهر 1391 - 10:13

خدمتكار اندونيزيايي 20 ميليون ريال ارث خود را به صورت نقد دريافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، يك خدمتكار اندونيزيايي اولين بخش از سهم ميراث برجامانده از همسر عربستاني اش بالغ بر 20 ميليون ريال را به صورت نقد دريافت كرد.

روزنامه سعودی "الریاض" نوشت: "شيخ عبدالرحمن الدخيل" قاضي دادگاه "طائف" در غرب عربستان اولين بخش از ميراث اين بازرگان و سرمايه گذار سعودي در بخش ساخت و ساز را تقسيم كرد. اين بخش از ميراث سرمايه دار سعودي، نتیجه هشت مزايده فروش املاك وي در سراسر استان طائف بود.

اين روزنامه افزود: مبلغ ياد شده سهم خدمتكار اندونزيايي شد كه در آغاز به عنوان خدمتكار در خانه اين سرمايه دار سعودي مشغول به‌كار شد ؛ وي در آواخر عمرش اين خدمتكار را به عقد خود درآورد.

همسر اندونزيايي اين سرمايه دار سعودي به همراه باقي وراث در ساختمان موسسه مالي عربستان سعودي در شهر طائف حاضر شد، و مبالغ ميراث به حسابهاي بانكي آنها ريخته شد؛ اما وي درخواست کرد مبلغ را به صورت نقد دریافت کند.

قرار است فروش بقيه ملك و املاك اين بازرگان متوفي كه بالغ بر 20 ساختمان است، بعد از عيد قربان از سرگرفته شود.

عده بسیار محدودی از سعودی ها که معمولا از وابستگان خاندان حاکم و یا نزدیکان دربار هستند، بیشتر منابع سرمایه و قدرت را دراین کشور در اختیار دارند؛ این درحالی است که اکثر مردم عربستان که از بزرگترین صادرکنندگان نفت در جهان به شمار می آید، علاوه بر بیکاری، با مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری مواجه هستند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها