در واکنش به اظهارات ترامپ؛

متیس: ما به کار خود در دولت ادامه خواهیم داد

متیس: ما به کار خود در دولت ادامه خواهیم داد
سه شنبه 24 مهر 1397 - 10:02

«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا در اولین واکنش به سخنان اخیر «دونالد ترامپ» که در آن او را «دموکرات» خواند و از احتمال کنار رفتن او از مقامش حرف زده بود، گفت که در سمت خود باقی خواهد ماند.

العالم- آمریکا 

وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه، دو روز بعد از اظهارات رئیس‌جمهور این کشور درباره احتمال کنار رفتن او از وزارت دفاع آمریکا به سخنان «دونالد ترامپ» واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «جیمز متیس» وزیر دفاع و پنتاگون آمریکا امروز سه شنبه اعلام کرده که قرار نیست از سمت خود استعفا دهد و به کارش ادامه خواهد داد.

متیس درباره اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «من در تیم او هستم. ما هرگز درباره کنار رفتن من (از وزارت دفاع) صحبتی نکرده‌ایم».

وزیر دفاع آمریکا پیش از ترک واشنگتن برای انجام تور آسیایی خود در پاسخ به سوالات خبرنگاران  اینطور جواب داد: «ما به کار خود در دولت ادامه خواهیم داد».

این اظهارات اولین واکنش متیس به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور بود که در آن او از احتمال کناره‌گیری وزیر دفاع آمریکا سخن گفته بود.

ترامپ در مصاحبه‌ با برنامه 60 دقیقه که روز یکشنبه پخش شد، در باره کناره‌گیری احتمالی وزیر دفاع آمریکا گفت: «نمی‌دانم. به من چیزی نگفته. رابطه خیلی خوبی با او دارم. شاید هم دارد این کار را می‌کند. واقعیتش را بخواهید، او (متیس) تقریبا دموکرات است اما ژنرال متیس آدم خوبی است. خوب با هم کنار آمده‌ایم. شاید برود. منظورم این است که همه رفتنی‌اند. خوب می‌دانید که اینجا واشنگتن است».

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها