نماینده حماس در لبنان اعلام کرد:

حملات هوايي رژيم صهيونيستي براي سنجس توانمندي مقاومت درغزه

حملات هوايي رژيم صهيونيستي براي سنجس توانمندي مقاومت درغزه
دوشنبه 24 مهر 1391 - 19:52

بيروت (العالم)- نماينده جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" در لبنان با بعيد دانستن احتمال عمليات گسترده از سوي رژيم صهيونيستي در چند ماه آينده در نوار غزه، تاكيد كرد كه اين رژيم به علت افزايش قدرت مقاومت و ناتواني در شناخت توان و اقدامات غافلگير كننده آن، دچار سردرگمي شده و هدف آن از حملات هوايي اخير سنجش توانمندي مقاومت است.

"علي بركة" دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم صهيونيستي  سعي دارد با تشديد حملات هوايي در نواز غزه، امكانات و توانمندي هاي مقاومت فلسطين را محك بزند.

وي افزود: رژيم صهيونيستي بويژه بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم، در آستانه انتخابات جديد پارلماني قصد دارد دستاوردهايي براي خود محقق كند اما واقعيت اين است كه اين رژيم در آستانه انتخابات توان حمله گسترده به نوار غزه را ندارد. 
نماينده حماس در لبنان خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي به گمان اين كه نوار غزه حلقه ضعيف مقاومت در منطقه است، دست به ترور و يورش هاي ناگهاني محدود در اين منطقه مي زند اما در اين شرايط هرگز نمي تواند، دستاوردي محقق يا روحيه ارتش خود را در آستانه انتخابات تقويت كند. 
وي تاكيد كرد: دستاورد مقاومت اسلامي لبنان، در زمينه نفوذ به عمق استراتژيك رژيم صهيونيستي، موفقيت جديدي در برابر اين رژيم بود به ويژه اين كه هواپيماي شناسايي ايوب (هواي بدون سرنشين حزب الله لبنان) به منطقه بئرالسبع ونزديك كوههاي الخليل نفوذ كرد و اين مساله دستاورد بزرگي براي مقاومت در زمينه به چالش كشاندن توانايي دفاعي صهيونيستها و شكستي براي دشمن صهيونيستي به شمار مي رود كه همواره قدرت هوايي و امنيتي خود را كه با دولت امريكا و ارتش اين كشور همكاري دارد، به رخ مي كشد.
نماينده حماس در لبنان افزود: اين موفقيت جديد روحيه ملت فلسطين را تقويت كرده و پيام واضحي براي آنها دارد مبني بر اينكه مقاومت در فلسطين يا لبنان قدرتمندتر از گذشته شده و با رژيم صهيونيستي نه فقط در موشكها بلكه در سلاح هاي هوايي و با تكنولوژِي پيشرفته نيز رقابت مي كند.
وي گفت: مقاومت ازگذشته قدرتمندتر شده و هرگونه ماجراجويي نتانياهو يا وزير جنگ رژيم صهيونيستي را پاسخ خواهد داد.
AM - 15 - 17:57

پربیننده ترین خبرها