در گفتگو العالم با سخنگوی سپاه مطرح شد؛

جزئیات جدید از عملیات به هلاکت رساندن ابوضحی، طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز

جزئیات جدید از عملیات به هلاکت رساندن ابوضحی، طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 19:07

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که نیروهای مقاومت در عراق و سوریه در عملیات ردیابی و هلاکت امیر داعش و طراح اصلی عملیات تروریستی اهواز نقش داشتند.

العالم-ایران/سیاسی

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم  اعلام کرد که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انجام عملیات اطلاعاتی تروریست هایی که در عملیات تروریستی اهواز نقش داشتند را شناسایی کرده و  در همین عملیات توانسته اند مکان دقیق طراح اصلی این عملیات را که ابو ضحی نامیده می شد در استان دیاله عراق شناسایی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد ردیابی و هلاکت ابو ضحی در جریان یک عملیات اطلاعاتی صورت گرفت و این عملیات به کمک تبادل اطلاعات با نیروهای مقاومت در عراق و سوریه محقق شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ طی عملیات شناسایی و غافلگیری نیروهای مقاومت که صبح امروز (سه شنبه ۲۴مهر ماه ) در استان دیاله عراق صورت گرفت، "ابوضحی" امیر داعش در این استان و طراح و برنامه ریز اصلی جنایت تروریستی اخیر اهواز همراه با چهار تروریست دیگر به هلاکت رسیدند.

گفتنی است: تروریست‌های تکفیری ۳۱ شهریورماه سال جاری با ارتکاب جنایتی جمعی از هموطنان عزیز و مدافعین میهن اسلامی از جمله کودک چهارساله و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس را به شهادت رساندند.

پربیننده ترین خبرها