جنگ نرم اروپا علیه ایران

جنگ نرم اروپا علیه ایران
سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:20

العالم، بيروت - كارشناس لبناني اقدام اتحاديه اروپا در متوقف كردن پخش شبكه هاي ايراني از ماهواره هاتبرد را جنگ نرم عليه ايران دانست.

"محسن صالح" روز سه شنبه در مصاحبه با شبكه العالم، قطع شبکه های ایران از ماهواره هاتبرد را به هدف سانسور واقعيت ها در منطقه و جهان دانست و گفت: توقف پخش شبكه‌هاي ايراني در ماهواره هاي غربي بخشي از جنگ نرم علیه آنهایی است که همسو با مقاومت و علیه سلطه و استبداد آمريكايي و اشغالگري صهیونیستی فعالیت می کنند.

این کارشناس لبنانی افزود: تمدن غرب صداي طرف مقابل را نمي شنود؛ خود را حق و ديگران را شر مي بيند و سعي دارد بر ديگران و تفكر آنها سلطه يابد، و آنها را در مسيري كه مي خواهد قرار دهد.

محسن صالح،  توقف پخش شبكه هاي ايران از سوي آمريكا و اتحاديه اروپا را به هدف سانسور مسائل منطقه دانست و اظهار داشت: غرب زماني كه نمي تواند جلوي واقعيت را بگیرد، تلاش می کند آن را متوقف کند.

صالح تصريح كرد: جهان به اين باور مي رسد كه پرونده هسته اي ايران مسالمت آميز است، و آژانس بين المللي انرژي اتمي، اروپايي ها، آمريكايي ها و اعراب نتوانسته اند ثابت كنند كه اين برنامه خطر و تهدیدی به شمار مي رود.

وي با متهم کردن غرب به تهاجم عليه بشريت و جنبشهای مقاومت و آزادي بخش ملتها، تأکید کرد: اقدام غرب در متوقف كردن پخش شبكه هاي العالم، و پرس تي وي كه ديدگاهی مغاير با آنها  دارند، جنگ شديد عليه جهان اسلام و آزادي بيان و سخن است.

 

28- 21:37



پربیننده ترین خبرها