نظر متفاوت رئیس پلیس دینی سعودی درباره زنان

نظر متفاوت رئیس پلیس دینی سعودی درباره زنان
چهارشنبه 26 مهر 1391 - 09:26

با وجود ممنوعيت کار براي زنان در عربستان سعودي به دليل مخالفت مبلغان و مفتي هاي وهابي، رئيس كل پليس موسوم به "هيأت امر به معروف و نهي از منکر" سعودي بر ضرورت استخدام نيروهاي زن در اين مجموعه امنيتي تأکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبداللطیف آل الشیخ" تأکید کرد: هيأت امر به معروف و نهي از منكر به نيروهاي زن نياز دارد و ما بر اين باوريم كه فعاليت آنها بايد مستقل و در چارچوب راهنمايي، ارشاد و توجيه زنان باشد.

آل الشیخ به روزنامه عکاظ گفت: فعاليت نيروهاي زن در اين نهاد مانند ساير دستگاههاي حكومتي عربستان، تحت نظارت مديريت مستقل بخش زنان خواهد بود و اين نيروها در كليه اماكن اجتماع و حضور زنان با هدف خدمت رساني و كمك مطلوب به آنها، حضور خواهند داشت.

وی همچنین با اذعان به ادامه برنامه تبلیغ وهابیت بین حجاج، گفت: نیروهای امربه معروف و نهی از منکر، در میان حجاج آب آشاميدني خنك، هدايا، لوح هاي فشرده، نوارهاي صوتي و تصويري و كتاب توزیع خواهند كرد و قرار است بيش از سه ميليون اقلام ارشادي اعم از كتاب، لوح فشرده و نوار صوتي و تصويري به زبان هاي مختلف جهان را در ميان حجاج توزيع نمايند. اين هيأت همچنين در محل هاي استقرارشان اقدام به برگزاري نمايشگاه‌هايي در زمينه خدمات دولت عربستان به حجاج خواهند كرد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها