سپرانسانی دانشجویان قدس درحمایت از کشاورزان

سپرانسانی دانشجویان قدس درحمایت از کشاورزان
چهارشنبه 26 مهر 1391 - 10:22

در پي ادامه حملات شهرك نشينان صهيونيست به كشاورزان فلسطيني و تخريب مزارع ، 50 دانشجوي دانشگاه قدس براي كمك به كشاورزان روستاي "برقه" در رام الله براي برداشت محصول زيتون، داوطلب شده و سپر انساني تشكيل دادند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، دانشجویان فلسطيني‌ با تشكيل اتحاديه اي تحت عنوان "اتحاديه كمك به كشاورزان" فعالیتهایی را را با شعار " زمين ما" در دستور كار قرار دادند.

بر اساس اعلام اتحاديه كمك به كشاورزان، شهرك نشينان صهيونيست در سال جاري چندين بار به كشاورزان روستاي برقه حمله ور شدند و با آتش زدن مساجد آنان، قطع درختان زيتون و تعرض به كشاورزان، سعي كردند مانع برداشت محصول آنان شوند.

پيش از اين نيز شماري از داوطلبان بين المللي با كمك به برداشت محصول روستاهاي بلعين و نعلين در استان رام الله و روستاي مادما و بورين در نابلس، سعي كردند جلوي حملات صهيونيست ها به كشاورزان فلسطيني را بگيرند؛ زمين هاي كشاورزان فلسطيني اين مناطق در آن سوي ديوار حائل و نزديك شهرك هاي صهيونيست نشين واقع شده است.

اتحاديه كمك به كشاورزان، مهم ترين برنامه اين ستاد را حمايت از كشاورزان دربرابر حملات شهرك نشينان و نيروهاي اشغالگر صهيونيست اعلام كرد.

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها