ميت رامنی:

اوباما اقتصاد کشور را بحرانی کرده است

 اوباما اقتصاد کشور را بحرانی کرده  است
چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:18

قاهره، (العالم)- عضو "انجمن علمي تحليل سياست ها" در مصر گفت: دولت آمريكا در مقابله با بحران اقتصادي حاکم بر اين کشور، شكست خورده است.

"ماهر محمد قابيل" در مصاحبه با شبكه خبري العالم با بيان اين كه بحران اقتصادي در آمريكا بسيار وخيم تر از پيش بيني هاست، گفت: دولت آمريكا تلاش زيادي براي حل بحران اقتصادي اين كشور به كار گرفته است اما بر اساس شواهد و قرائن قادر به حل این بحران نیست.

وي اظهار داشت: شكست باراك اوباما در اداره امور اقتصادي، باعث شده است كه وي در عرصه انتخابات آينده ، فرصت را به رقيبان خود بدهد.

قابيل گفت: مردم آمريكا در انتخابات آينده رياست جمهوري به وضعيت نابسامان اقتصادی بيشتر از سياست خارجی توجه خواهند كرد، از اين رو نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري نيز بيشتر به مسائل اقتصادی کشور خواهند پرداخت.

اين تحليلگر سياسي در ادامه با اشاره به این که اوباما "میت رامنی"رقیب انتخاباتی خود را به سوء استفاده از حادثه کشته شدن سفیر آمریکا در بنغازی متهم می کند،گفت: خارج شدن از بحران اقتصادي براي مردم آمريكا،بسیار مهم تر از مسایل سیاسی است، اما با این حال بهره برداری رامنی از حادثه بنغازي، ممكن است تا حدودی احساسات مردم آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.

خاطرنشان می شود که اوباما رقيب جمهوري خواه خود را به سياسي كردن مسئله حمله به كنسولگري آمريكا و طرفداري از ثروتمندان متهم کرد.

درمقابل ، رامني نیز با اشاره به این که "اوباما كشور را در وضعيت يونان قرار داده است"، گفت: در صورت انتخاب دوباره اوباما به عنوان رئيس جمهوري آمريكا، ميزان بدهي هاي آمريكا به حدد بيست هزار ميليارد دلار افزايش خواهد يافت.

10/17- 11:04- tok

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها