بحران در بیمارستان‌های عدن یمن

بحران در بیمارستان‌های عدن یمن
يکشنبه 29 مهر 1397 - 06:21

پایگاه اطلاع رسانی یمنی "الصمود" نوشت: بیمارستان‌های عدن در جنوب یمن به خاطر افزایش شمار کشته‌های متجاوزان و مزدوران آن‌ها با بحران روبرو شده‌اند.

العالم-یمن

این پایگاه اطلاع رسانی به نقل از منابع بیمارستانی روز شنبه اعلام کرد که ده ها جنازه و زخمی حاصل از درگیری متجاوزان و مزدوران آن ها با ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساعات گذشته وارد بیمارستان های عدن شده است.

این منابع افزودند: شمار زیادی کشته و زخمی از استان الحدیده با آمبولانس به بیمارستان های الجمهوریه، البریهی و الوالی منتقل شده است.

مسئولان بیمارستان الجمهوریه عدن نیز اعلام کردند که بیشتر کشته و زخمی ها، از ساکنان جنوب یمن هستند که با متجاوزان همکاری می کنند.

براساس اعلام این مسئولان، حال 80 درصد زخمی های منتقل شده به این بیمارستان وخیم است و شمار تلفات در ساعات آینده افزایش خواهد یافت.

با افزایش شمار تلفات متجاوزان و مزدوران همکار آن ها در ساحل غربی یمن، فرماندهان آن ها یکدیگر را به خیانت متهم می کنند.

این فرماندهان اعلام می کنند که بمباران این نیروها براساس برنامه و اطلاعات کافی و حساب شده است و فقط با خیانت، این تعداد تلفات داده می شود.

عربستان از ششم فروردین سال 1394 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها