بر آشفتگی محافل دانشگاهی اسرائیل از عملیات ایوب

بر آشفتگی محافل دانشگاهی اسرائیل از عملیات ایوب
پنج‌شنبه 27 مهر 1391 - 06:58

العالم- کارشناس مسائل راهبردي و نظامي اسرائيلي در گفتگو با تلويزيون اين رژيم گفت: ارتش اسرائيل اطلاعات بسياري را در خصوص عمليات ايوب کتمان مي کند.

به گزارش العالم، "نیر دفوری" در این خصوص در گفتگو با کانال دو تلویزیون رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: ارتش اسرائیل در خصوص عملکرد هواپیمای بدون سرنشین حزب الله اطلاعات بسیاری را کتمان می کند و عملکرد آن در تشریح جزئیات این عملیات ابهام آمیز است.

وی با بیان اینکه، حزب الله لبنان مسؤولیت فرستادن هواپیمای بدون سرنشین ایوب را بر عهده گرفت، تصریح کرد: حزب الله در آینده نزدیک  نیز این عملیات را تکرار می کند. ارتش اسرائیل در این راستا تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

وی گفت: سپاه پاسداران ایران فناوری استفاده از جنگ افزارهای نوین از جمله سامانه های پدافندی هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین را به حزب الله لبنان آموزش می دهد.

وی مدعی شد: اسرائیل بمنظور پیش گیری از تکرار این تجاوزات از سوی حزب الله سامانه پدافندی پتریوت را در منطقه کرمل نصب کرد.

این کارشناس مسائل راهبردی اسرائیلی خاطر نشان کرد: ایران و حزب الله عملیات فرستادن هواپیمای بدون سرنشین به اسرائیل را دستاورد راهبردی بزرگی می دانند.

 

پربیننده ترین خبرها