وزیر خزانه‌داری آمریکا با نتانیاهو درباره «اجرای تحریم‌های ایران» رایزنی کرد

وزیر خزانه‌داری آمریکا با نتانیاهو درباره «اجرای تحریم‌های ایران» رایزنی کرد
يکشنبه 29 مهر 1397 - 12:39

«استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا بعد از دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اعلام کرد که با او درباره «اجرای تحریم‌های ایران» رایزنی کرده است.

العالم- آمریکا 

وزیر خزانه‌داری آمریکا امروز یکشنبه با سفر به فلسطین اشغالی، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و علیه ایران رایزنی کرده است.

«استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا بعد از دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توضیحی کوتاه اعلام کرد، در این دیدار دو طرف درباره مسائلی از قبیل همکاری واشنگتن و تل‌آویو برای اجرای تحریم‌های ایران رایزنی کردند.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: «امروز با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل برای صحبت درباره همکاری آمریکا و اسرائیل برای مقابله با تروریسم، اجرای تحریم‌های ایران و توسعه روابط اقتصادی‌مان صحبت کردم».

اظهارنظر وزیر خزانه‌داری دولت «دونالد ترامپ» درباره رایزنی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره اجرای تحریم‌های ایران در شرایطی صورت گرفته که واشنگتن به رغم مخالفت‌های بین‌المللی ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ خارج شد و روند بازگرداندن غیرقانونی تحریم‌ها در دو فاصله زمانی ۹۰ و ۱۸۰ روزه را آغاز کرد.

پیشتر برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رایزنی‌های فشرده دولت ترامپ با کابینه نتانیاهو و تشکیل تیم مشترک بین دو طرف برای اجرای تحریم‌های ایران خبر داده بودند.

روزنامه «هاآرتص» گزارش داده بود: «در یک نشانه از تغییر ۱۸۰ درجه‌ای سیاست آمریکا در قبال ایران تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ، آمریکا یک تیم مشترک با اسرائیل برای اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه تهران تشکیل داده است» 

پربیننده ترین خبرها