عضو هیات ‌رئیسه مجلس خبر داد:

6 آبان بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی در مجلس

6 آبان بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی در مجلس
يکشنبه 29 مهر 1397 - 17:56

عضو هیات ‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت و برنامه‌های 4 وزیر پیشنهادی در صحن مجلس در 6 آبان ماه خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

اکبر رنجبرزاده روز یکشنبه با اشاره به معرفی گزینه‌های رئیس‌ جمهوری برای وزارتخانه‌‌های راه، رفاه، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی به مجلس، گفت: با توجه به اینکه 4 وزیر پیشنهادی امروز از سوی رئیس ‌جمهوری به مجلس معرفی شده است، طبق آیین‌نامه داخلی پارلمان، جلسه رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی هفته آینده برگزار می‌شود.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه در هفته جاری عمده‌ترین دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس و فراکسیون‌ها، بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌های وزیران پیشنهادی برای وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص دارد، اظهار داشت: قرار است کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری با دعوت از 4 وزیر پیشنهادی، صلاحیت‌ها و برنامه‌های آنها را بررسی کنند.
عضو هیات ‌رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: جلسه رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی وزارتخانه‌‌های مذکور، در روز یکشنبه هفته آینده، 6 آبان برگزار می‌شود.
به گزارش خانه ملت، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌ جمهوری، محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به ترتیب به عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت را جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها