پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی/ برانکو و شاگردانش یک قدم تا فینال آسیا

پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی/ برانکو و شاگردانش یک قدم تا فینال آسیا
دوشنبه 30 مهر 1397 - 08:56

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان دیداری حساس عصر سه‌شنبه برابر السد قطر صف‌آرایی خواهد کرد.

العالم _ ایران / ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی از السد قطر میزبانی خواهد کرد. دیداری که اگر با برد به سود نماینده ایران یا تساوی به پایان برسد، برای اولین بار شاهد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود. پرسپولیسی‌ها که سال قبل توانستند به این مرحله صعود کنند، در بازی نیمه نهایی برابر الهلال ۴ بر صفر متحمل شکست شدند و در ادامه نتوانستند در بازی برگشت نتیجه بازی رفت را جبران کنند و به فینال صعود کنند حالا با اتکا به برد یک بر صفر در خانه حریف، امید زیادی دارند تا پس از سال‌ها فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند.

در بازی رفت شاگردان برانکو در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با تک گلی که علی علیپور از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، توانستند با وجود مشکلات و مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنانشان حریف قدرتمند قطری را شکست دهند و راه  صعود به فینال را برای خود هموار کنند و حالا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور هوادارانش امید زیادی دارد تا با انجام یک بازی منطقی، جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

در حالی که در بازی رفت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا به دلیل محرومیت نتوانستند سرخ‌پوشان را همراهی کنند اما حالا این دو بازیکن به ترکیب تیم برانکو بازگشته‌اند تا تیم قدرتمندتری را برای بازی برگشت آماده رقابت با حریف قطری کنند. البته در دیدار رفت امید عالیشاه نیز با مصدومیت مواجه شد به همین دلیل به گفته برانکو ایوانکوویچ فردا نمی‌تواند پرسپولیس را در این بازی همراهی کند.

البته خبر خوب و خوشایند برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دیدار حساس برابر السد، شاید بهبود وضعیت مصدومیت محسن ربیع‌خواه باشد. بازیکنی که چند ماه به خاطر پارگی رباط صلیبی همراه پرسپولیسی‌ها نبود حالا چند روزی است که علاوه بر انجام تمرین‌های گروهی توانست در دیدار برابر نود ارومیه هم به میدان برود تا از این حیط نگرانی‌ها را کمتر کند. البته سرمربی پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود درباره این بازیکن اعلام کرده که او نیز توانایی ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارد و به همین خاطر در دیدار برابر السد قطعا بازیکن نیمکت‌نشین خواهد بود.

البته اوسوالدو فریرا با وجود این که گابی، ژاوی و بازیکنان نامدار دیگری را در ترکیب خود برای بازی مقابل پرسپولیس در اختیار دارد اما سعد الشیب دروازه‌بان اول تیمش که در دیدار برابر پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد، به دلیل دریافت کارت زرد دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی را از دست داد و باید از دروازه‌بان دومش درون دروازه استفاده کند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر از فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

پربیننده ترین خبرها