همبستگي غزه با اسيران فلسطيني

همبستگي  غزه با اسيران فلسطيني
پنج‌شنبه 27 مهر 1391 - 13:31

العالم - اردوگاههاي " النصيرات "و" البريج " در باريكه غزه در سالروز امضاء توافقنامه مبادله اسيران فلسطيني با " گلعاد شاليت " نظامي صهيونيست در بند گروههاي فلسطيني شاهد تظاهرات گسترده بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم در اين تظاهرات به دعوت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین " حماس " با حضور هزاران نفر از ساكنان باريكه غزه و نيز اعضاي ارشد گروهها و آزادگان فلسطيني برگزار شد، بازداشت آزادگان فلسطيني از سوي اسرائيل و نيز سياست هاي نژاد پرستانه اين رژيم محكوم شد.
تظاهركنندگان بر لزوم به اسارت در آوردن تعداد بيشتري از سربازان رژيم صهيونيستي براي كمك به تبادل با اسيران فلسطيني تاكيد كردند.
"توفيق ابو نعيم" عضو ارشد حنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در سخناني در جمع تظاهر كنندگان با اشاره به تسليم اسرائيل در برابر خواسته هاي مبارزان فلسطيني در توافقنامه مبادله اسرا بر ضرورت آزادي همه اسيران فلسطيني تاكيد كرد و گفت اسرائيل تنها با زبان زور به زانو در مي آيد.
رژيم صهيونيستي اكتبر سال 2011 مبادله اسراي فلسطيني با نظامي اسير اين رژيم نزد مقاومت فلسطين را پذيرفت و بر اساس اين توافق غيرمستقيم ميان جنبش مقاومت اسلامي حماس و رژيم صهيونيستي، گلعاد شاليت كه از ماه ژوئن سال 2006 در اسارت گروه هاي مقاومت فلسطين در باريكه غزه قرار داشت، در مقابل آزادي 1000 اسير مرد و 27 اسير زن فلسطيني، به مسوولان اسرائيلي تحويل داده شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها