«سی‌ان‌ان» گزارش داد؛

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد + عکس

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد + عکس
دوشنبه 30 مهر 1397 - 14:17

یک منبع ترکیه‌ای در مصاحبه با رسانه آمریکایی هویت فردی که بعد از قتل «جمال خاشقچی» با لباس‌های او از کنسولگری ریاض در استانبول خارج شد را افشا کرده است.

العالم ـ ترکیه

یک منبع خبری ترکیه‌ای در کفت‌و‌گو با رسانه آمریکایی هویت فرد اعزامی ریاض به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را که با لباس «جمال خاشقچی» از کنسولگری خارج شد، فاش کرد.

شبکه «سی‌ان‌ان» در گزارشی اختصاصی به نقل از یک مقام ارشد ترکیه‌ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل «جمال خاشقچی» را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه‌نگار لباس‌هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.

«مصطفی المدنی» نیروی اعزامی از ریاض که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد

به گزارش فارس یه نقل از شبکه «سی‌ان‌ان»، این شبکه تصاویر دوربین‌های مدار بسته از «مصطفی المدنی» یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور اعزامی ریاض به استانبول ترکیه را منتشر کرده است، کسی که بعد از قتل خاشقچی به منظور گمراه کردن افراد درباره خروج او از کنسولگری، لباس‌های این روزنامه‌نگار را پوشیده و با گریم خود را شبیه به خاشقچی کرده بود.

تیم اعزامی عربستان سعودی دوم اکتبر (10 مهر) در روز قتل «جمال خاشقچی» به کنسولگری ریاض در استانبول رفتند و این روزنامه‌نگار منتقد را کشتند.

پربیننده ترین خبرها