گسترش شهرك سازي توسط صهيونيست ها

گسترش شهرك سازي توسط صهيونيست ها
پنج‌شنبه 27 مهر 1391 - 15:47

العالم - دفتر اطلاع رساني جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) درگزارشي اعلام كرد كه اقدامات رژيم اشغالگر قدس در زمينه ساخت شهرك هاي صهيونيست نشين در شهرها و روستاهاي كرانه باختري رود اردن تشديد شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم حماس تاكيد كرد  كه رژيم اشغالگر صهيونيستي با ساخت صدها واحد مسكوني جديد براي شهرك نشينان صهيونيست ، مصادره اراضي و دارايي هاي فلسطيني ها، تخريب منازل و اراضي آنان در مسير توسعه مجتمع ها و مناطق شهرك نشين گام بر مي دارد.
در گزارش حماس آمده است: رژيم اشغالگر اسرائيل با ادامه اقدامات خود در يهودي سازي قدس شريف درجهت تغيير آثار و نشانه هاي اسلامي در شهر قدس تلاش مي كند.
گزارش دفتر اطلاع رساني حماس از جمله اقدامات رژيم اشغالگر براي يهودي سازي قدس شريف به يورش هاي تحريك آميز شهرك نشينان صهيونيست به محوطه مسجدالاقصي شريف ، تخريب منازل و مغازه هاي ساكنان قدس و تحميل جريمه هاي مالي سنگين براي وادار كردن آنان به خروج از اماكن اصليشان ، اشاره كرد
دراين گزارش ضمن اشاره به طرح هاي شهرك سازي و يهودي سازي رژيم صهيونيستي و تجاوزات شهرك نشينان به قدس ، تاكيد شده است كه صرفا" صدور بيانيه هايي براي محكوميت اين گونه اقدامات هيچ فايده اي ندارد و سكوت سنگين جوامع عربي ، اسلامي و همدستي جامعه بين الملل با رژيم اشغالگر اسرائيل ، موجب شده است كه اين رژيم همچنان به تجاوزات و جنايت هاي خود عليه ملت و سرزمين فلسطين ادامه بدهد.
اين گزارش به ساخت صدها واحد مسكوني جديد براي شهرك نشينان صهيونيست و مصادره اراضي و دارايي هاي فلسطيني و تخريب اراضي و منازل فلسطيني ها در فاصله شانزدهم ماه سپتامبر تا پانزدهم ماه اكتبر با هدف توسعه مناطق شهرك نشينان اشاره كرده است.
گزارش حماس همچنين از تجاوزات شهرك نشينان صهيونيست به شهروندان فلسطيني پرده برداشت و اعلام كرد كه اين تجاوزها شامل حمله به كشاورزان و مصادره اراضي و تخريب محصولات كشاورزي آن ها و آتش زدن صدها اصله درخت زيتون و انگور و پمپاژ فاضلاب به داخل اراضي فلسطيني ها و ضرب و شتم كشاورزان و راه پيمايي هاي تحريك آميز در داخل شهرها و روستاهاي كرانه باختري است و اين گزارش همچنين مواردي از اهانت شهرك نشينان به مقدسات اسلامي و مسيحي از طريق نوشتن شعارهاي نژادپرستانه و توهين آميز به انبياء و رسول گرامي اسلام (ص) را ذكر كرده است.
دفتر اطلاع رساني وابسته به جنبش حماس درپايان به ذكر گزارشي از مهم ترين اظهارات ، مواضع ، بيانيه ها و گزارش هايي كه جنبش حماس در زمينه اقدامات تجاوزكارانه رژيم صهيونيستي در يهودي سازي و ساخت شهرك هاي صهيونيست نشين صادر كرده است ، پرداخت.

پربیننده ترین خبرها